هتل های سنتی تبریز


شهر تبریز درطول سال گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. قبل از اینکه به این شهر سفر کنید، باید هتل موردنظرتان را انتخاب کرده و آن را رزرو کنید. ما درادامه می‌خواهیم دو مورد از لوکس‌ترین هتل‌های سنتی تبریز را به شما معرفی کنیم که بتوانید در آن‌ها اقامتی متفاوت داشته باشید. هتل لاله کندوان […]

شهر تبریز درطول سال گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. قبل از اینکه به این شهر سفر کنید، باید هتل موردنظرتان را انتخاب کرده و آن را رزرو کنید. ما درادامه می‌خواهیم دو مورد از لوکس‌ترین هتل‌های سنتی تبریز را به شما معرفی کنیم که بتوانید در آن‌ها اقامتی متفاوت داشته باشید.

هتل های سنتی تبریز

هتل لاله کندوان

این هتل سنتی یکی از بهترین پیشنهادها برای رزرو هتل تبریز محسوب می‌شود. هتل لاله در روستای کندوان ساخته شده و حدود ۶۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. این هتل از چند نظر جز اولین‌ها در ایران و کشور محسوب می‌شود. این هتل نخستین هتل بوتیک ایران و سومین هتل صخره‌ای دنیا است. به ‌همین ‌دلیل افراد زیادی از کشورهای مختلف به تبریز سفر می‌کنند تا یک شب را در این هتل با صفا اقامت داشته باشند.
اگر گذرتان به شهر کندوان افتاد، حتما شبی را در این هتل اقامت داشته باشید. هتل لاله با واحدهایی صخره‌ای، چشم‌انداز منحصربه‌فردی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند تا بتوانند اقامتی خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنند. این مجموعه ۴۰ واحد سنگی دارد که شما می‌تواند غارنشینی مدرن را در آن‌ها تجربه کنید. این هتل همه امکانات پنج ستاره را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. همان‌طورکه گفته شد، هتل لاله در منطقه کوهستانی واقع شده و به‌ همین‌ دلیل آسانسور ندارد؛ اما این دلیل نمی‌شود که نخواهید در آن اقامت داشته باشید.

امکانات هتل لاله

امکانات متعددی در واحدهای این هتل قرار داده شده تا به گردشگران حس غارنشینی واقعی دست ندهد. در هرکدام از واحدهای صخره‌ای هتل لاله امکاناتی مانند روم‌سرویس، یخچال، مبل، دراور، آباژور، میز تحریر، چای‌ساز، آب معدنی رایگان، آویز لباس، کمد، تلفن، تلویزیون، حمام، مینی‌بار، اینترنت، لوازم بهداشتی، دمپایی، صبحانه رایگان و… تعبیه شده است.
در محوطه هتل و لابی آن امکانات، خدمات و فضاهایی مانند پرینتر، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، فضای سبز، جکوزی، خدمات باربری، خدمات تور، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، تشریفات ویژه، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، صندوق، فروشگاه، آژانس، اینترنت، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته و رستوران وجود دارد.

هتل های سنتی تبریز

شاید بگویید این هتل امکاناتش نسبت به هتل‌های پنج ستاره کم‌تر است. خب این مورد مساله مهمی نیست؛ چون همان‌طورکه گفته شد هتل لاله در دل کوه بنا شده و تا همین حد هم امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیارتان قرار می‌دهد.

موقعیت مکانی

همان‌طورکه گفته شد این هتل با مرکز شهر فاصله نسبتا زیادی دارد و به‌طبع از جاذبه‌های گردشگری هم دور است. البته این مورد را نباید فراموش کرد که هتل لاله خودش یک جاذبه‌ گردشگری محسوب می‌شود! این هتل در دهکده گردشگری کندوان واقع شده است.

هتل گسترش

این هتل بین‌المللی در یکی از بهترین محله‌های تبریز واقع شده و تقریبا در وسط شهر قرار دارد. هتل گسترش تبریز نمایی سنتی دارد و سعی شده در اتاق‌های آن هم فضایی سنتی حفظ شود. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ساخته شده در تبریز است که سال ۱۳۷۱ تاسیس شد. آخرین بازسازی هتل گسترش در تاریخ ۱۳۹۵ انجام شد تا مهمانان بتوانند تجربه خوبی از اقامت در آن داشته باشند. این هتل لوکس در ۱۱ طبقه شامل ۷۶ اتاق ساخته شده است.
در هرکدام از اتاق‌های این هتل امکانات فوق‌العاده‌ای تعبیه شده تا مهمانان حس بهتری را از اقامت در آن تجربه کنند. هتل گسترش هم پیشنهاد خوبی برای رزرو هتل تبریز محسوب می‌شود. این هتل دسترسی آسانی برای رفتن به جاذبه‌های گردشگری، مراکز تجاری، بیمارستان و… برایتان فراهم می‌کند. مسئولان هتل وسواس خاصی روی کارکنان هتل گسترش داشتند و همین موضوع باعث شده پرسنل خوبی داشته باشد.

امکانات

در واحدهای هتل گسترش امکاناتی از قبیل روم‌سرویس، صبحانه، یخچال، مبل، دراور، آباژور، میز تحریر، آب معدنی رایگان، آویز لباس، کمد، تلفن، تلویزیون، حمام، اینترنت، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و… وجود دارد. اینترنتی که هتل گسترش دراختیارتان قرار می‌دهد، کاملا رایگان بوده و نباید هزینه‌ای برای آن بپردازید.

هتل های سنتی تبریز

در محوطه و ساختمان این هتل باشگاه بدنسازی، لابی، نمازخانه، فروشگاه، چایخانه سنتی، آرایشگاه، پارکینگ، کافی‌شاپ، استخر و رستوران ساخته شده است. با رفتن به لابی می‌توانید به امکاناتی مانند وسایل بدنسازی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، روزنامه، آرایشگاه، دستگاه واکس کفش، تلفن، اینترنت، تلویزیون و… دسترسی داشته باشید.
در اسختر، سونا و جکوزی می‌توانید تنی به آب بزنید؛ بدون اینکه پولی خرج کنید. پارکینگ هتل فضایی برای پارک ۷۰ خودرو داشته و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه ماشین خود را در آن نگهداری کنند.

موقعیت مکانی

این هتل همان‌طورکه گفته شد در موقعیت خوبی واقع شده و به‌سادگی می‌توانید به همه جای شهر دسترسی داشته باشید. هتل گسترش نزدیکی بیمارستان‌ها، مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و ادارات مهم شهر تبریز واقع شده است.
برخی از افراد می‌خواهند هنگام سفر به یک شهر، در هتل‌های سنتی آن اقامت داشته باشند تا با آداب‌ورسوم آن آشنا شوند. ما در این مطلب دو مورد از هتل‌های تبریز را برایتان معرفی کردیم که بتوانید با اطلاعات کامل‌تری نسبت به رزرو هتل تبریز اقدام کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت