توزیع امکانات در شهرها و روستاهای استان یزد عادلانه باشد


توزیع امکانات در شهرها و روستاهای استان یزد عادلانه باشد

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع خدمات و تامین نیازهای اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان در محله های مختلف روستاها و شهرهای استان عادلانه باشد و تمامی شهروندان هم بتوانند از امکانات رفاهی و فرهنگی یکسان برخوردار شوند.

به گزارش ایرنا،محمدصالح جوکار جمعه‌شب در نشستی با مردم محله کوی توحید یزد که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، افزود: به رغم اهمیت موضوع، خدمات در برخی محله ها به این بهانه که تازه تاسیس است ،درست انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باید همه مردم به خصوص مناطق محروم و دوردست از امکانات بهتر و بیشتری برخوردار باشند، ادامه داد: این نابرابری‌ها در برخی محله ها مشهود است و نمایندگان استان در مجلس یازدهم این موضوع را هم پیگیری می‌کنند و هم درخواست داریم این نابرابری‌ها کمتر شود تا مردم بیشتر در رفاه و آسایش باشند.

این نماینده استان یزد در مجلس اظهارکرد: توجه به امور فرهنگی، عمرانی، تولید، اشتغال، مسکن و سایر مطالبه های مردمی و جوانان باید از سوی مسئولان با همکاری خیران بیش از قبل مورد عنایت ویژه قرار گیرد و یک رویه و روحیه توام با رعایت عدالت اجتماعی در اقدام‌ها حاکم باشد .

جوکار در این نشست برخی مشکل مردم در زمینه‌های مختلف به خصوص حضور شهروندان افغانستانی ، خرابی خیابان‌ها، نبود فضای سبز و پارک مناسب و نیمه‌تمام برخی ساختمان‌های خدمات سلامت را مورد بررسی قرار داد و پیگیری آن را با همکاری مسئولان امر خواستار شد.

در این نشست تعدادی از مردم و جوانان کوی توحید یزد مسایل ،مشکل و مطالبه های خود را با نماینده حوزه انتخابیه شان در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند .

شهر یزد حدود ۵۰ محله قدیمی دارد و آمار تعداد محله های جدید آن در دست نیست.

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری یزد در ۱۱ شهرستان حدود ۶۰ درصد در مرکز استان زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟