302 هزار دُز واکسن کرونا در بروجرد تزریق شد


302 هزار دُز واکسن کرونا در بروجرد تزریق شد

بروجرد - ایرنا - معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: با توجه به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر تسریع در کار واکسیناسیون تاکنون ببش از 302 دُز انواع واکسن کرونا در بروجرد تزریق شده است.

دکتر " شهرام ممدوحی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استقبال مردم بروجرد از تزریق واکسن بسیار خوب بوده و انتظار می رود این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: هم اکنون برای ۷۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال بروجرد معادل ۲۰۲ هزار و ۷۷۸ نفر دُز اول واکسن کرونا تزریق شده است.
وی ادامه داد: همچنین ۳۵درصد جمعیت بالای ۱۲سال برابر ۹۹ هزارو ۴۱۳ نفر هر۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.
معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: می‌توان یقین داشت، چون استقبال از تزریق واکسن خوب بوده خطر کرونا برطرف شده بلکه باید طبق گذشته ضمن پرهیز از حضور در اجتماعات و آیین‌های شادی و عزا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشت.

ممدوحی اظهار داشت: با توجه به برودت هوا همچنین احتمال شیوع و گسترش ویروس آنفلوآنزا دور از انتظار نیست.
دکتر ممدوحی گفت: اگر چه آهنگ تزریق واکسن از رشد بالایی برخوردار بوده اما عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم همچنان موجب تشدید و گسترش ویروس و خطر موج ششم کرونا خواهد شد.

وی افزود : تزریق واکسن کرونا از طریق ۳۲ مراکز جمعی و پایگاه تزریق و ۸۵ مرکز و خانه بهداشت و ۲دستگاه آمبولانس و اتوبوس سیار اتجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی