آغاز ثبت نام بخش غیر رقابتی جشنواره موسیقی فجر


آغاز ثبت نام بخش غیر رقابتی جشنواره موسیقی فجر

ثبت نام فراخوان بخش غیررقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز اول آبان ماه آغاز شد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت نام بخش غیر رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر که پیش از این فراخوان آن بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیار‌های هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و منتشر شده بود، از امروز آغاز شد.

گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای از امروز اول آبان تا اول دی ماه امسال فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، کوچه هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارایه کنند.

هیئت انتخاب آثار و گروه‌های جشنواره با انتشار این فراخوان از کلیه گروه‌ها و هنرمندان فعال موسیقی در عرصه اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر