سیصدوششمین جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه اصفهان گشایش یافت


سیصدوششمین جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه اصفهان گشایش یافت

شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان اصفهان با راه‌اندازی جایگاه عرضه بنزین در خوراسگان، به 306 باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، بهمن علیپور، رئیس روابط عمومی منطقه در این باره گفت: در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، جایگاه عرضه بنزین یاس در بلوار سردار باقری خوراسگان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این جایگاه که با مشارکت بخش خصوصی احداث شده، سه سکوی سوختگیری با پنج تلمبه و ۱۸ دستگاه نازل دارد که به این ترتیب شامل چهار دستگاه دیسپنسر چهار نازله و یک دستگاه دیسپنسر دونازله برای عرضه بنزین یورو ۴ و بنزین سوپر است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش منطقه اصفهان تصریح کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت ۵۳۶ مترمربع و جمعاً با سرمایه‌گذاری مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در خیابان جی شرقی احداث شده است.

علیپور با اشاره به اینکه این پروژه از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی است که با ساخت آن هفت نفر به‌طور مستقیم مشغول کار شده‌اند، توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها، کاهش صف انتظار سوختگیری و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برشمرد.

وی تأکید کرد: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از جایگاه عرضه بنزین یاس در ناحیه مرکزی اصفهان، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در این استان به ۳۰۶ جایگاه رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل