تزریق 4 میلیون دوز واکسن در خوزستان / خطر شهرهای قرمز کهگیلویه در مجاورت بهبهان


تزریق 4 میلیون دوز واکسن در خوزستان / خطر شهرهای قرمز کهگیلویه در مجاورت بهبهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تزریق 4 میلیون دوز واکسن کرونا در استان خوزستان بر لزوم مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در واکسیناسیون تاکید کرد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (یکم آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۳ شهر در خوزستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهر در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند. دو شهرستان رامهرمز و خرمشهر که در هفته قبل در وضعیت زرد قرار داشتند، با افزایش شمار بیماران این دو شهر، در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تاکنون حدود ۴ میلیون دوز واکسن در استان خوزستان تزریق شده و پوشش واکسیناسیون حداقل یک دوز در جمعیت بالای ۱۸ سال استان ۷۰ درصد است. ۴۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال استان خوزستان نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: پوشش واکسیناسیون در جمعیت دانش‌آموزی استان خوزستان نیز ۵۶ درصد است که مطابق اعلام آموزش و پرورش با توجه به بازگشایی مدارس در آذرماه باید سرعت واکسیناسیون در دانش‌آموزان بیشتر شود.

وی افزود: دو شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد در همسایگی بهبهان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند که باید در این منطقه توجه جدی صورت گیرد.

ابول‌نژادیان گفت: وضعیت واکسیناسیون در شهرستان‌های شوش و شادگان چندان مطلوب نبود که با تلاش همکاران در این شهرستان‌ها سرعت واکسیناسیون بالاتر برده شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...