کانون امام علی(ع)مجری ویژه برنامه های هفته وحدت شهرستان قدس


کانون امام علی(ع)مجری ویژه برنامه های هفته وحدت شهرستان قدس

حجت الاسلام مقدم از برگزاری آیین جشن و برنامه های فرهنگی در هفته وحدت خبر داد و گفت: کانون امام علی(ع) مجری ویژه برنامه های هفته وحدت در شهرستان قدس برای نهادینه کردن ارزش ها و شعائر دینی است.

حجت الاسلام محمد مقدم مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: ویژه برنامه های متعددی در کانون امام علی(ع) همزمان با هفته وحدت اجرا خواهد شد تا همه با هم در راستای نشر ارزش های دینی و اسلامی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: هفته وحدت فرصتی است که باید در آن با تقویت و گسترش فعایت‌های فرهنگی، ادبی و هنری برای توسعه شعائر دینی و فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) خاطر نشان کرد: نشست های بصیرتی، برگزاری جشن میلاد حضرت رسول، برنامه انس با قرآن کریم و مراسم تکریم از فعالان کانون مسجد و تکریم از خانواده شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های فرهنگی و معنوی این کانون در هفته وحدت می باشد.

حجت الاسلام مقدم از برگزاری آیین جشن و برنامه های فرهنگی در هفته وحدت خبر داد و گفت: کانون امام علی(ع)مجری ویژه برنامه های هفته وحدت در شهرستان قدس برای نهادینه کردن ارزش ها و شعائر دینی است.

وی افزود: کانون های مساجد نماد اسلام خواهی و ترویج اسلام هستند و باید خود عامل وحدت در جامعه باشند و لذا اعضای کانون امام علی(ع) و بچه مسجدی ها همچون همیشه با اتحاد و برادری برای توسعه اسلام و ارزش ها در خط اول ایستاده اند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) یادآور شد: برای ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و مقابله با آنان، باید شیعه وسنی با دوری از تفرقه برمشترکات خود تمرکز کنند و با ادامه مسیر در راه حق و حقیقت تعالی همه جانبه ایجاد شود.

لازم به ذکر است کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام شهرستان قدس به آدرس خیابان ۴۵ متری انقلاب خیابات آزادی در مسجد جامع واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش