«صورت فلکی» با بهروز شعیبی و مریلا زارعی کلید خورد


«صورت فلکی» با بهروز شعیبی و مریلا زارعی کلید خورد

حسین دارابی فیلم سینمایی «صورت فلکی» را در سکوت خبری با حضور بازیگرانی نظیر بهروز شعیبی و مریلا زارعی کلید زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دارابی پس از آنکه سال گذشته با فیلم سینمایی «مصلحت» نخستین تجربه کارگردانی فیلم سینمایی خود را پشت سر گذاشت و توانست در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند، اکنون در تدارک ساخت دومین فیلم سینمایی خود است.

فیلم سینمایی «صورتِ فلکی» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه که از مدتی پیش با دریافت پروانه ساخت، مقدمات تولید خود را پشت سر گذاشته، به تازگی و در سکوت خبری در تهران کلید خورده است.

دارابی سال گذشته در اولین اثر سینمایی خود یعنی «مصلحت»، سراغ یک سوژه سیاسی رفت و به‌ عنوان‌ یک کارگردان اولی به خوبی توانست از پس قصه‌پردازی و طراحی شخصیت‌های فیلم برآید. اکنون پیش بینی می‌شود «صورت فلکی» نیز همچون اثر قبلی این کارگردان، به سوژه‌ای خاص و ملتهب پرداخته باشد.

هنوز اطلاعات رسمی از داستان این فیلم منتشر نشده است، اما گفته می‌شود «صورتِ فلکی» مضمونی اجتماعی دارد و احسان ثقفی نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته است. نویسنده‌ای که در اثر قبلی این کارگردان نیز او را همراهی کرده است.

تاکنون حضور مریلا زارعی و بهروز شعیبی به عنوان زوج اصلی فیلم در «صورت فلکی» قطعی شده است. این دو بازیگر پیش از این در فیلم سینمایی «گزارش یک جشن» ابراهیم حاتمی کیا تجربه همکاری مشترک داشته‌اند که البته هیچگاه به نمایش درنیامد. در ادامه بازیگران مطرح دیگری به گروه تولید اضافه خواهند شد.

دارابی سال گذشته توانست برای فیلم «مصلحت» ضمن کاندیداتوری سیمرغ بلورین در ۷ رشته جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی اول را دریافت کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا