«مجموعه طنز گِنا» توسط نویسنده جهرمی منتشر شد


«مجموعه طنز گِنا» توسط نویسنده جهرمی منتشر شد

نعمت اللهی از انتشار مجموعه طنز «گِنا» توسط «افروز جهاندیده» نویسنده جهرمی خبر داد. به گزارش شیرین طنز، «محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار... ادامه مطلب...

نعمت اللهی از انتشار مجموعه طنز «گِنا» توسط «افروز جهاندیده» نویسنده جهرمی خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، «محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مجموعه نثر طنز «گِنا» یا «گروه نجات انسانیت» اثر «افروز جهاندیده»، نویسنده‌ی جهرمی منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: این کتاب دومین اثر این نویسنده جوان جهرمی است که تصویرگری آن را «پدرام فرخ‌نیا» انجام داده و نشر آرنا آن را منتشر کرده است.

وی بیان کرد: داستانک‌های این مجموعه، پیش از این در نشریات طنز مثل خط‌خطی و بعد پنجم منتشر شده است و کتاب حاضر گردآوری آن آثار پراکنده است.

نعمت اللهی در پایان عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند این کتاب را از کتابفروشی‌های معتبر تهیه کنند.

جهرم کجاست؟

جَهرُم (به پارسی میانه: گهرم) یکی از شهرهای استان فارس و مرکز شهرستان جهرم است. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۴۱٬۶۳۴ نفر بوده‌است.[۴] جهرم بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر نیمهٔ جنوبی استان فارس، دومین شهر بزرگ و سومین شهر پرجمعیت در کل استان و پنجمین شهر بزرگ جنوب ایران است.

شهر جهرم به دلیل دارا بودن بالاترین شاخص‌های جمعیتی و توسعه‌یافتگی، مهم‌ترین گزینه برای مرکزیت سیاسی جنوب استان فارس در صورت تقسیم به‌شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی