نوش‌آبادی: آمریکا شکننده‌ترین دولت در جهان است


نوش‌آبادی: آمریکا شکننده‌ترین دولت در جهان است

تهران- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکا به شکننده ترین دولت در جهان تبدیل شده و نشانه‌های آن را می‌توان در شکست‌های پی‌درپی سیاست‌های آن در منطقه خاورمیانه مشاهده کرد.

حسین نوش‌آبادی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی شاهد حوادثی است که هر یک بیانگر واقعیت تبعیت مردم از امام راحل است، حوادثی که هر یک در روند پیروزی و تکامل انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته است.
وی گفت: حضور دانش‌آموزان در حمایت از فرمان اعتراضی حضرت امام به پهلوی در اوج دوران خفقان نشان از این واقعیت دارد که جوانان ایران اسلامی همواره در طول تاریخ، پیشگام نهضت‌های آزادی خواه بوده و خواهند بود.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های امام راحل، استفاده از نیروهای جوانان در مقاطع حساس انقلاب بود که این انتخاب همواره مسیر تکامل انقلاب را هموار ساخت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که امام راحل همواره رئیس جمهور آمریکا را جزو منفورترین انسان‌ها می دانستند، افزود: امروز نیز آمریکا، شکننده‌ترین دولت‌های جهان بوده و سلطه‌گری آن‌ها رو به پایان است که نشانه‌های آن را می‌توان در شکست‌های اخیر آنان در خاورمیانه مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: اینکه امروز اسرائیل تلاش دارد تا با کشورهای همسایه ایران طرح دوستی بریزد، به دلیل پرکردن خلا حضور آمریکا در منطقه است.

نوش‌آبادی گفت: اسرائیل به خوبی می‌داند که هیچگاه توان مقابله رودررو با ایران را ندارد و تلاش دارد تا با مطرح کردن طرح هزار شمشیر، از نواحی مختلف به ایران اسلامی ضربه وارد کند که به تازگی نیز با همراهی برخی از همسایگان تحرکاتی را برای نفوذ بیشتر در دستور کار خود قرار داده که مقابله با آن به هوشیاری بیشتر مسوولان نیاز دارد.

وی تأکید کرد: ۱۳آبان امسال باید زمینه روشنگری بیشتر در خصوص تحرکات اخیر صهیونیست‌ها را فراهم کند چرا که توطئه اسرائیل برای ضربه زدن به مرزهای کشور جدی است.

نوش آبادی تصریح کرد: هوشیاری نیروهای نظامی ایران اسلامی در مقابله با توطئه استکبار و مانورهای برگزار شده در مناطق مختلف بسیار هوشمندانه است و جلسات کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز در راستای مقابله با طرح‌های خبیثانه اسرائیل با مسوولان نظام بصورت مستمر برگزار می‌شود.

نوش‌آبادی: آمریکا شکننده‌ترین دولت در جهان است


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این جلسه گفت: ۱۳آبان در تقویم انقلاب اسلامی یکی از روزهای تاریخی است که سه واقعه نطق تاریخی امام و تبعید ایشان، شهادت شهدای دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است از این رو باید این روز که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، زنده نگاه داشته شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: دولت جدید و دستگاه دیپلماسی مواضع خوبی در روحیه استکبارستیزی داشته است که امیدواریم این روحیه استکبار ستیزی باید در نسل جوان نیز وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم زنده نگاه داشتن یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، امسال در سراسر کشور تجمع ۱۳ آبان برگزار می‌شود و آحاد مردم همچون دیگر مناسبت‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی حضوری پرشور خواهند داشت.

وی با اشاره به لزوم شرکت در پویش جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب گفت: امروز همه موظفند تا از فرصت ۱۳ آبان به منظور روشنگری جنایات آمریکا برای نسل جوان استفاده کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران، شهرستان ورامین و مردم آن را مدافع اصلی اسلام و انقلاب دانست و بیان داشت: ورامین از پیشینه جاودانه در انقلاب برخوردار است و در ۱۳ آبان وقتی ملی گراها و معاندین این حرکت را تقبیح کردند؛ ورامینی ها بازهم کفن پوش به میدان آمدند و در مقابله لانه جاسوسی از دانشجویان پیرو خط امام حمایت کردند و این سند افتخار به سابقه درخشان مردم ورامین افزوده شد.

محمودی گفت: مراسم ۱۳ آبان شهرستان ورامین با سخنرانی استاندار تهران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)