نماینده آبادان:مقوله فرهنگ عمومی در چند سال گذشته مغفول مانده است


نماینده آبادان:مقوله فرهنگ عمومی در چند سال گذشته مغفول مانده است

آبادان - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم آبادان و رییس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به فرهنگ عمومی با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته مغفول مانده است.

سید مجتبی محفوظی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سعی بر این است با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با تشکیل کمیته و کارگروه‌های تخصصی و دبیرخانه، و بهره‌گیری از نخبگان فرهنگی کشور، پیگیر مسایل فرهنگ عمومی کشور باشیم.

وی افزود: توجه به فرهنگ عمومی تنها از نظر پرداخت صرف به مسایل دینی نیست بلکه سعی خواهد شد در فراکسیون جدید خیلی از مسایل روزمره، نحوه زندگی و چگونگی برخورد و مطالبه‌گری مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

رییس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی افزود: سعی می‌شود در فراکسیون فرهنگ عمومی با نگاه بسیار وسیع و گسترده و در سطح ملی موضوعاتی همچون مصرف انرژی، و قوانین راهنمایی رانندگی با نگاه اسلامی و ایرانی مورد بررسی قرار گیرد.

محفوظی، اشتغال و تولید، احیای تمدن نوین اسلامی، استکبار ستیزی و رسیدگی به مستضعفان و امور جهادی و فرهنگی را از اهم برنامه‌های فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس دانست و گفت: در تلاش هستیم از نیروهایی انقلابی و متفکر در شهرستان‌ها و استان‌ها برای ارایه راهکارهای جهادی و انقلابی بهره گیریم.

فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی با عضویت ۲۲۳ نماینده با هدف پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب و زمینه‌سازیِ اجرای سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری، در مهر امسال تشکیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...