نماینده آبادان:مقوله فرهنگ عمومی در چند سال گذشته مغفول مانده است


نماینده آبادان:مقوله فرهنگ عمومی در چند سال گذشته مغفول مانده است

آبادان - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم آبادان و رییس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به فرهنگ عمومی با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته مغفول مانده است.

سید مجتبی محفوظی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سعی بر این است با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با تشکیل کمیته و کارگروه‌های تخصصی و دبیرخانه، و بهره‌گیری از نخبگان فرهنگی کشور، پیگیر مسایل فرهنگ عمومی کشور باشیم.

وی افزود: توجه به فرهنگ عمومی تنها از نظر پرداخت صرف به مسایل دینی نیست بلکه سعی خواهد شد در فراکسیون جدید خیلی از مسایل روزمره، نحوه زندگی و چگونگی برخورد و مطالبه‌گری مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

رییس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی افزود: سعی می‌شود در فراکسیون فرهنگ عمومی با نگاه بسیار وسیع و گسترده و در سطح ملی موضوعاتی همچون مصرف انرژی، و قوانین راهنمایی رانندگی با نگاه اسلامی و ایرانی مورد بررسی قرار گیرد.

محفوظی، اشتغال و تولید، احیای تمدن نوین اسلامی، استکبار ستیزی و رسیدگی به مستضعفان و امور جهادی و فرهنگی را از اهم برنامه‌های فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس دانست و گفت: در تلاش هستیم از نیروهایی انقلابی و متفکر در شهرستان‌ها و استان‌ها برای ارایه راهکارهای جهادی و انقلابی بهره گیریم.

فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی با عضویت ۲۲۳ نماینده با هدف پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب و زمینه‌سازیِ اجرای سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری، در مهر امسال تشکیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا