تبلیغات ضد واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافته است


تبلیغات ضد واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافته است

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند واکسیناسیون دراین استان کند شده و رضایت بخش نیست و از دلایل این امر افزایش تبلیغ علیه واکسن در منطقه است.

سید علی احمد زاده روز شنبه در نشست استانی ستاد کرونا در یاسوج اظهار داشت: استان از لحاظ وضعیت کرونا وضعیت مناسبی ندارد و چنانچه این روند افزایشی در استان تداوم یابد وضعیت استان به لحاظ کرونا نگران کننده خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیاز است برای افراد بالای ۶۰ سال در استان دز دیگر واکسن کرونا سریع تر تزریق شود.

وی افزود: شهرستان های کهگیلویه و چرام در استان قرمز شده و شهرستان گچساران حالت شکننده ای (نارنجی) دارد و در مرز قرمز شدن قرار گرفته است.

احمد زاده تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد عملا وارد پیک ششم کرونا شده است و آهنگ رشد کرونا در استان نسبت به دیگر استان ها بیشتر شده به گونه ای که از ۱۶ شهر قرمز در کشور ۲ شهر در این استان قرار گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برخی از کادر درمان در بیمارستان های استان هنوز واکسن نزده اند که نگران کننده است در حالی که آن ها باید با تزریق واکسن اهمیت آن را برای مردم تشریح کنند.

وی ابراز داشت: مسئولان در شهرستان های کهگیلویه و چرام باید تمهیدات لازم را برای پیشگیری از شیوع کرونا لحاظ کنند و تمامی مکان های شلوغ شامل پاساژها، مراکز خرید و غیره تعطیل شوند.

احمد زاده ادامه داد: هر گونه تجمع در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع بوده و از برگزاری تمامی مراسمات شلوغ از جمله تشییع ها و تدفین ها ممانعت می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: واکسیناسیون کارمندان دستگاه های دولتی نیز بسیار ضروری است و تمامی کارمندانی که واکسن نزده اند باید ملزم به تزریق واکسن شوند.

احمد زاده گفت: مشارکت بیش از پیش مردم جلوی شیوع هر چه بیشتر بیماری کرونا را می گیرد. مرگ و میرهای کرونایی افراد با سنین پایین تر را در معرض خطر مرگ قرار داده و سنین مرگ و میر کرونایی ها کاهش یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستگاه های دولتی، مردم و همه آحاد جامعه باید پای کار بیایند تا از این وضعیت رهایی یابیم وگرنه باید شاهد روزهای تلخی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر