کاروان خدام رضوی وارد سرپل‌ذهاب شد


کاروان خدام رضوی وارد سرپل‌ذهاب شد

قصرشیرین- ایرنا- کاروان خدام رضوی حامل پرچم متبرک بارگاه امام رضا (ع) در آستانه میلاد باسعادت رسول اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) با استقبال امام جمعه و مسوولان سرپل‌ذهاب وارد شهرستان شد و در بدو ورود با حضور در منزل شهیدان نوروزی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه سرپل‌ذهاب روز شنبه در حاشیه حضور خداوم رضوی در منزل شهیدان نوروزی با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت، افزود: ورود پرچم متبرک رضوی به شهرستان موجب خیر و برکت است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: گسترش «فرهنگ رضوی» هدف اصلی کاروان خادمان امام رضا(ع) است چون فرهنگ رضوی یعنی تأسی به سیره عملی حضرت امام رضا(ع) که افراد برای موفقیت در زندگی آن را به کار ببرند.

وی اظهار داشت: به بهانه حضور خدام و پرچم حرم مطهر، اسباب همدلی و دلجویی از خانواده شهدای گرانقدر و تکریم خانواده های آنان فراهم شده که قطعا همین آرامش و امنیت در کشور مدیون خون پاک این شهدا هستیم.

شهیدان یعقوب، مجتبی، امید و پرستو نوروزی چهار عضو خانواده ای هستند که در ۲۵ اسفند سال ۶۲ بر اثر بمباران به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

سرپل ذهاب در جریان هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۸۵۰ شهید، ۱۶۳ آزاده و یک هزار و ۴۰۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها