موضع قاطعانه سازمان لیگ اعلام شد ؛ واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است


موضع قاطعانه سازمان لیگ اعلام شد ؛ واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است

سازمان لیگ در بیانیه ای مفصل اعلام کرد باشگاه استقلال اجازه واگذاری تبلیغات محیطی در دیدارهای خانگی را ندارد و دلایل آن را نیز توضیح داد. نوشته موضع قاطعانه سازمان لیگ اعلام شد ؛ واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است...

موضع قاطعانه سازمان لیگ اعلام شد ؛ واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است

سازمان لیگ : باشکاه استقلال به تنهایی امکان واگذاری تبلیغات را نخواهد داشت
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰
موضع قاطعانه سازمان لیگ اعلام شد ؛ واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است

سازمان لیگ در بیانیه ای مفصل اعلام کرد باشگاه استقلال اجازه واگذاری تبلیغات محیطی در دیدارهای خانگی را ندارد و دلایل آن را نیز توضیح داد.

موضع قاطعانه سازمان لیگ اعلام شد ؛ واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سازمان لیگ به بیانیه باشگاه استقلال در خصوص واگذاری حق تبلیغات محیطی، پاسخ داد

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران بیانیه بدین شرح است:

ضمن درخواست توجه آن برادر بزرگوار و همکاران گرامی ( سردار مصطفی آجورلو ) به رعایت قانون و قانون مداری، همچنبن توصیه برادرانه به پرهیز از رفتارهای بدور از تعامل ، فرا قانونی و تشنج آمیز که زیبنده یک باشگاه پر طرفدار و پر افتخار نیست موارد ذیل جهت اطلاع تقدیم می شود.

ذیل اساسنامه فدراسیون فوتبال ج. ا. ایران، سازمان لیگ به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذار و برگزار کننده مسابقات باشگاهی فوتبال ایران در چارچوب مصوبات مجمع عمومی و هیات رییسه خود برای فوتبال (لیگ برتر و لیگ های دیگر مانند، لیگ دسته اول ، دسته دوم دسته سوم ، بانوان، فوتبال ساحلی و رده های مختلف تیم های پایه) است.

بدیهی است تصمیمات این سازمان که متاثر از پیشنهادات و مطالبات باشگاه ها بر اساس درخواست های کتبی و رسمی است و در سیر قانونی پیگیری و اتخاذ می شود و بر طبق آیین نامه مصوب رعایت آنها برای همه باشگاه ها لازم الاجرا است.

طبق ماده ۴ آیین نامه سازمان لیگ، تبلیغات و دریافت حمایت های مالی، این سازمان مجاز به عقد قرارداد های تجاری می باشد؛ متقابلا پایبندی به تعهدات این قراردادها از سوی باشگاه ها لازم الاجرا است. و آیین نامه مذکور به صراحت تاکید می کند، تبلیغات در استادیوم های مسابقات لیگ متعلق کلیه باشگاه ها و مجری آن سازمان لیگ فوتبال ایران است، عواید آن نیز طبق همان آیین نامه و مصوبات سازمان لیگ به باشگاه ها پرداخت می شود.

طبق آیین نامه مصوب باشگاه ها و سازمان لیگ، واگذاری بخشی از تبلیغات محیطی ورزشی محل برگزاری مسابقات لیگ به شرکت های کارگزار تبلیغاتی غیر قانونی است و باشکاه استقلال به تنهایی امکان واگذاری تبلیغات محیطی را بدون مصوبه مجمع عمومی و هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نخواهد داشت بدیهی است در صورت نیاز به تغییر رویه فعلی التزام به طی فرآیند قانونی و دریافت مصوبه از سازمان لیگ طبق ضوابط فوق الذکر ضروری است.

در کشور عزیز ما با توجه به اینکه بر اساس سیاست های مدیریت صدا و سیما پخش زنده سراسری فوتبال در شبکه سوم سیما اختصاص به دو باشگاه پرطرفدار دارد و سایر مسابقات نیز در شبکه ورزش و شبکه های استانی پخش می شود لذا درآمد حاصله متعلق به همه باشگاه هاست و هیچ باشگاهی به تنهایی نمی تواند آنرا کسب کند.

این سازمان در چند سال گذشته در راستای رعایت حقوق باشگاههای عضو، هیچ قراردادای را با بدون اخد ضمانت نامه و رعایت تشریفات قانونی منعقد ننموده است و همواره این توصیه را به همه باشگاه های عضو بعنوان ذینفعان خود دارد.

در پایان سازمان لیگ فوتبال ایران انجام رفتار های هیجانی و فرا قانونی را به صلاح منافع و مصالح فوتبال کشور ندانسته و علاقمند است با تعاملات سازنده ای با همه باشگاه های فوتبال کشور در راستای تقویت همگرایی در برگزاری لیگ فوتبال کشور داشته باشد، بدیهی است هر تغییر پیشنهادی در برنامه های خود از طریق رعایت مفاد و مسیر قانونی داشته و از هر طرح سازنده ای در این راستا با رعایت موارد قانونی فوق الذکر استقبال خواهیم کرد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی