تولد ساده و معمولی 30 سالگی شاهزاده ژاپن + عکس


تولد ساده و معمولی 30 سالگی شاهزاده ژاپن + عکس مراسم جشن تولد شاهزاده ژاپن به سادگی هر چه تمام تر برگزار شد. آژانس خانگی سلطنتی ژاپن در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که عکس های تولد سومین فرزند کیت میدلتون و ویلیام...

تولد ساده و معمولی 30 سالگی شاهزاده ژاپن + عکس

مراسم جشن تولد شاهزاده ژاپن به سادگی هر چه تمام تر برگزار شد. آژانس خانگی سلطنتی ژاپن در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که شاهزاده ماکو پس از نامزدی خود به دلیل موشکافی رسانه‌ها دچار اختلال استرس شده است.

به گزارش نازوب به نقل از رویترز، این تولد آخرین تولد وی به عنوان عضوی از خانواده امپراتوری ژاپن قبل از مراسم ازدواج هفته آینده اوست.

ازدواج هفته آینده این شاهزاده خانم جوان با “کای کمورو” که یک مرد و شهروند معمولی است باعث از دست رفتن جایگاه سلطنتی شاهزاده می‌شود.

بر اساس قانونی جنجال برانگیز در صورت ازدواج یک زن از اعضای خانواده امپراتوری با شهروندی معمولی، آن زن نیز به یک شهروند عادی تبدیل می‌شود و باید خاندان سلطنتی را ترک کند.

شاهزاده “ماکو” دختر ولیعهد “آکی‌شینو”، قبل از تولد 30 سالگی خود با خواهر کوچکترش “شاهزاده کیکو” در باغ‌ اقامتگاه امپراتوری “آکاساکا” در توکیو قدم می‌زنند. تولد او 23 اکتبر و مراسم ازدواجش 26 اکتبر 2021 است

تولد ساده و معمولی 30 سالگی شاهزاده ژاپن + عکس

آژانس خانگی سلطنتی ژاپن، تصاویر شاهزاده ماکو و خواهر کوچکترش را در حال قدم زدن در املاک امپراتوری منتشر کرده است. اما شاهزاده هنوز اشاره‌ای به ارتباط عکس‌ها و جشن تولدش نکرده است.

نامزدی 3 ساله بین شاهزاده ماکو و کومورو با رسوایی و جنجال همراه بوده است. از زمان اعلام این نامزدی روزنامه‌های شایعه پراکن اعلام کردند که “کومورو” (نامزد شاهزاده) درگیر رسوایی‌های مالی است.

تولد ساده و معمولی 30 سالگی شاهزاده ژاپن + عکس

آژانس خانگی سلطنتی ژاپن در کنفرانس خبری اوایل اکتبر (دهه دوم مهر) اعلام کرد که شاهزاده ماکو پس از نامزدی خود به دلیل موشکافی رسانه‌ها دچار اختلال استرس شده است.

تولد ساده و معمولی 30 سالگی شاهزاده ژاپن + عکس

مطالب مرتبط :

عکس های تولد سومین فرزند کیت میدلتون و ویلیام

عکس های شقایق ثامن شاهزاده جذاب،مدل و بازیگر معروف

مجلل ترین جشن تولد دنیا برای دختر 5ساله در اخرین سال زندگی اش


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله فسفری اسرائیل به جنوب لبنان