کتاب «تسخیر» برای مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» به دانشجویان معرفی شد


کتاب «تسخیر» برای مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» به دانشجویان معرفی شد

کتاب تسخیر اثر «معصومه ابتکار» برای این دوره از مسابقات مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» به دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «تسخیر نخستین» روایت یک ایرانی است که شاهد اشغال سفارت آمریکا در تهران بوده است. «تسخیر» داستان خاطرات، ماجرا‌ها و وقایع ناگفته تسخیر لانه جاسوسی در تهران در قالبی ساده و روان است که برای نخستین بار پرده از تبلیغات سوء و غیرواقعی رسانه‌های غربی علیه انقلاب اسلامی ایران برداشته و اهداف دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) از این اقدام را در تصویری واقع‌بینانه شامل نقاط قوت و ضعف آن تبیین می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برای ثبت‌نام در این مجموعه مسابقات اقدام کنند جهت شرکت در مسابقه ثبت‌نام در سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران الزامی است.

آزمون این دوره از مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» با موضوع کتاب «تسخیر» روز جمعه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۲۴ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز ۲ میلیون ریالی اهدا می‌شود. نسخه الکترونیکی کتاب تسخیر در پلتفرم فیدیبو موجود است.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق