موج سرد و ناپایدار به اردبیل نفوذ می‌کند


موج سرد و ناپایدار به اردبیل نفوذ می‌کند

اردبیل - ایرنا - اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اردبیل روز شنبه با صدور اطلاعیه سطح زرد از نفوذ موج هوای سرد و ناپایدار به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اطلاعیه آمده است‌: این موج از ظهر دوشنبه تا صبح پنجشنبه در استان اردبیل فعال خواهد بود و وزش باد خزری ، کاهش دما و بارش باران از اثرهای آن در نقاط مختلف استان اردبیل است و انتظار می رود که ناپایداری‌ها در کوهپایه‌ها به شکل برف خواهند بود.

این اطلاعیه با اشاره به احتمال آبگرفتگی گذرگاه‌ها، اختلال در پروازهای فرودگاه و تردد در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها خواستار اجتناب از کوهنوردی و قرارگیری در مسیر رودخانه‌ها ، بازبینی دمای مکان‌های حساس به سرما ، مدیریت مصرف انرژی ، جمع‌آوری فرآورده‌های کشاورزی و باغی و نیز تجهیز وسایل نقلیه به لوازم زمستانی شده است.

در عصر شنبه آسمان پهنه شمالی شهرستان اردبیل با ابرهای جوششی پوشیده شده است و وقوع بارش‌های تندری به صورت رگبار و آذرخش طی ساعات آینده انتظار می رود.

اردبیل بخه خاطر موقعیت خاص جغرافیایی هوای بسیار متغیر دارد. در سال های معمول بارش برف و استقرار هوای سرد از دهه اول آبان در این منطقه آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر