قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 973 نفر افزایش یافت


قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 973 نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 973 نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (۲۹ مهر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون ۲۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۱۲۹ نفر مبتلای قطعی و ۲۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۵ هزار و ۷۴۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی ادامه داد: از ۶۱۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، چرام و کهگیلویه بوده است.

یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی، حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کسانی که تاکنون واکسن نزده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه کنند تا چنانچه گرفتار کرونا شوند، شدت بیماری در آن‌ها کمتر، احتمال بستری کاهش یافته و مرگ و میر کرونا در استان به حداقل برسد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403