راه اندازی پویش «مهر در انتظار همدلی» در شهرستان آبادان


راه اندازی پویش «مهر در انتظار همدلی» در شهرستان آبادان

درویش نژاد از راه اندازی پویش «مهر در انتظار همدلی» در شهرستان آبادان، خبر داد و گفت: با کمک خیرین بیش از 100 بسته نوشت افزار به ارزش ریالی بیش از 140 میلیون ریال تهیه شده و هفته اول آبان ماه بین دانش آموزان نیازمند منطقه توزیع می شود.

«غلامرضا درویش نژاد» ظهر امروز (پنج شنبه ۲۹ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: گروه جهادی انصار المهدی (عج) با همکاری سایر گروه های جهادی شهرستان آبادان، بر روی مؤلفه‌ های فرهنگی، علمی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و اجتماعی به عنوان مسئله های اصلی منطقه مشغول برنامه ریزی و گفتمان سازی است.

مسئول گروه جهادی انصار المهدی (عج) شهرستان آبادان با اشاره به کمک به نیارمندان افزود: در این راستا در مهر ماه سال جاری شورای گروه جهادی انصار المهدی (عج) با همکاری و کمک خیرین برنامه های ی رادر جنوب غرب کشور اجرا کرد.

وی تصریح کرد:‌ در ابتدای مهرماه در پویش هرشهید یه نهال، برنامه کاشت نهال در گلزار شهدای آبادان اجرا شد.

درویش نژاد از راه اندازی پویش «مهر در انتظار همدلی» در شهرستان آبادان خبر داد و اضافه کرد: این پویش با همکاری و مساعدت چند گروه جهادی و مجموعه خیریه در شهرستان آبادان شروع به فعالیت کرد و با کمک خیرین بیش از ۱۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش ریالی بیش از ۱۴۰ میلیون ریال تهیه شده که هفته اول آبان ماه بین دانش آموزان نیازمند منطقه توزیع می شود.

وی به حرکت های عام المنفعه گروه های جهادی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا با توجه به احتمال برگزاری مدارس به صورت حضوری، پروژه تعمیر و فضاسازی یکی از مدارس شهرستان آبادان را در دهه سوم مهرماه توسط این گردوه جهادی به انجام رسید.

مسئول گروه جهادی انصار المهدی (عج) شهرستان آبادان ابراز کرد: بیش از یک سال است به همت گروه جهادی اهل بیت (ع)، به نیت امام رضا (ع) در قالب چهارشنبه های امام رضایی غذای گرم ویژه نیازمندان پخت و توزیع می شود.

وی یاد آور شد: علاقه مندان جهت دنبال کردن فعالیت های گروه جهادی انصار المهدی (عج) می توانند به آدرس jahadiabadan.blog.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس