اقامه نماز اول وقت به گفتمان اصلی مردم و مسئولان کشور تبدیل شود


اقامه نماز اول وقت به گفتمان اصلی مردم و مسئولان کشور تبدیل شود

حجت‌الاسلام موسوی فرد حضور پرشور شهروندان در نماز جمعه را سبب اتحاد بیشتر آنها و همچنین زمینه ساز مطالبه گری گسترده در جامعه برشمرد و گفت: لازم است اقامه نماز اول وقت به گفتمان اصلی مردم و مسئولان کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد» در آئین تکریم و معارفه امام جمعه آبادان، با قدردانی از زحمات چندین ساله امام جمعه سابق آبادان اظهار کرد: حقیقا مسئولیت ‌امامت جمعه کار بسیار سخت و سنگینی است و هر کسی از عهده این مسئولیت بر نمی آید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از امام جمعه جدید آبادان خواست تا ظرفیت‌ های موجود این شهرستان را به خوبی شناسایی کرده و پیگیری کند و افزود: ایشان می بایست به این شهر به صورت ویژه توجه داشته باشند و برای خدمت و پیگیری دغدغه‌ های مردم عزمی جدی جزم کنند.

وی با بیان اینکه آبادان دین خود را به اسلام و دفاع مقدس ادا کرد و اکنون باید دولت و نظام نیز دین خود را به این شهر ادا کنند ادامه داد:‌ آبادان شهر مقاومت است اما مشکلات فراوانی دارد که امیدواریم با درایت دولت انقلابی بخش عمده‌ای از این مشکلات برطرف شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به مسئولیت پیشین امام جمعه جدید آبادان عنوان کرد:‌ حجت الاسلام غبیشاوی پیش تر مسئولیت امامت جمعه ماهشهر را برعهده داشتند و فردی پرتلاش، شجاع و انقلابی است که امیدواریم در سنگر جدید نیز این مسیر را ادامه دهد.

وی تقویت وحدت و همدلی میان اقشار مختلف مردم را از اولویت‌های مهم امام جمعه دانست و اضافه کرد: لازمه این همدلی در شهرستان آبادان، وفاق بین همه گروه‌ ها و اقشار است که امیدواریم با استفاده از تجربه بزرگان و ظرفیت‌های موجود محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بازگشت امید به مردم نیز اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند امید را باید به مردم بازگردانید، لذا دولت سیزدهم دولتی مردمی و فساد ستیز است که می بایست با تلاش این دولت وفاق و همدلی در همه بخش‌ های جامعه ایجاد شود.

وی حضور پرشور شهروندان در نماز جمعه را سبب اتحاد بیشتر آنها و همچنین زمینه ساز مطالبه گری گسترده در جامعه برشمرد و تاکید کرد: لازم است اقامه نماز اول وقت به گفتمان اصلی مردم و مسئولان کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام موسوی فرد یاد آور شد: از امام جمعه جدید آبادان انتظار می رود با نگاهی پدرانه همه نیروهای انقلاب و قشرهای مختلف مردم را گرد هم بیاورد و با رویکردی مطالبه گرایانه سبب تحول در جامعه شود.

در این آئین از خدمات «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» امام جمعه سابق آبادان تقدیر و «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟