کانون فرهنگی هنری مسجد «حاج حسین مکتبی» شیراز بازدید شد


کانون فرهنگی هنری مسجد «حاج حسین مکتبی» شیراز بازدید شد

طی برنامه ای با حضور مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس کانون فرهنگی هنری مسجد «حاج حسین مکتبی» شیراز بازدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (پنجشنبه 29 مهر) در برنامه بازدید از کانون فرهنگی هنری مسجد «حاج حسین مکتبی» شیراز طی نشستی با حضور امام جماعت و عضو هیئت امنای این مسجد از حضور پرشور و نشاط نوجوانان و جوانان در صفوف نمازجماعت این مسجد ابراز خشنودی و تاکید کرد: باید از این فرصت حضور نوجوانان و جوانان استفاده و برای آن برنامه ریزی کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: مسجد «حاج حسین مکتبی» از ظرفیت های خوبی نظیر امام جماعت مدیر و مدبر، فضای فیزیکی مناسب و هیئت امنای همراه برخوردار است که می تواند منشا اثر خوبی برای اجرای فعالیت ها و برنامه ها باشد.

وی همچنین بر ارتباط بیشتر اصحاب کانون مسجد با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس و ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه «بچه های مسجد» برای کسب امتیاز و دریافت سرانه تاکید کرد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام «سیدعلی حسام پور»، امام جماعت و «یدالله تمدن» از اعضای هیئت امنای مسجد به تشریح برنامه های انجام شده پرداختند و امام جماعت مسجد به عنوان مدیر کانون فرهنگی هنری نیز انتخاب شد.

لازم به ذکر است، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با همراهی امام جماعت همچنین از کارگاه تولید ماسک مسجد «حاج حسین مکتبی» شیراز نیز بازدید کرد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد