صدور دستورالعمل های برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) در «میسور» هند


صدور دستورالعمل های برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) در «میسور» هند

دولت ایالتی در «میسور» هند به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دستورالعمل هایی را برای برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در مساجد صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « starofmysore»، دولت ایالتی در «میسور» هند به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دستورالعمل هایی را برای برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در مساجد صادر کرده است.

در بیانیه صادر شده در این زمینه آمده است که تجمع بیش از 100 نفر در جشن ها مراسم سخنرانی به مناسبت عید میلاد پیامبر اکرم (ص) ممنوع است؛ رعایت فاصله اجتماعی ضروری است و اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید در مساجد انجام شود.

همچنین بر اساس این دستورالعمل استفاده از بلندگوها و سیستم های صوتی دیجیتال در اماکن عمومی ممنوع است و استفاده از ماسک صورت در اماکن عبادی اجباری است و در صورت نقض این قانون اقدامات لازم صورت می گیرد.

دولتی ایالتی میسور اعلام کرد که افراد بالای 60 سال و زیر 10 سال باید در خانه های خود نماز بخوانند و جشن میلاد پیامبر (ص) را در خانه های خود برگزار کنند.

همچنین به مدیریت اماکن مذهبی دستور داده شده است تا اقداماتی را برای نصب ضدعفونی کننده و شستشوی دست در ورودی مساجد انجام دهند.

میسور دومین شهر بزرگ ایالت کارناتاکا در کشور هندوستان پس از بنگلور و شاید زیباترین شهر این ایالت باشد که در فاصله ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی بنگلور، مرکز این ایالت و در ارتفاع ۷۶۳ متری از سطح دریا واقع شده‌است. این شهر مساحتی معادل ۱۲۸ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر دارد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس