دستورالعمل مقابله با نفرت شورای اسلامی بریتانیا برای کمک به مساجد و مسلمانان


دستورالعمل مقابله با نفرت شورای اسلامی بریتانیا برای کمک به مساجد و مسلمانان

شورای اسلامی بریتانیا دستور العمل جدیدی برای کمک به مسلمانان و مساجد به منظور مقابله با هرگونه حادثه ناشی از نفرت صادر می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «گاردین»،یکی از مهم ترین سازمان های اسلامی در بریتانیا قرار است دستورالعمل جدیدی برای کمک به مسلمانان و مساجد برای مقابله با هرگونه حادثه ناشی از نفرت پس از مرگ «سر دیوید آمس» صادر کند.

«زهرا محمد» ، دبیرکل شورای اسلامی بریتانیا گفت که مساجد در داخل و اطراف «ساوتند» به دلیل کشته شدن نماینده پارلمان محلی ویران شدند در حالی که آنها او را عضوی از خانواده خود می دانستند.

محمد گفت: این جنایت شنیع است و ما آن را کاملامحکوم می کنیم. هیچ کس در جامعه مسلمانان محلی نمی تواند باور کند که چگونه کسی می تواند به طرز وحشیانه ای کسی را بکشد.

اما او در عین حال گفت که در حال حاضر قطعا دلهره ای برای جوامع مسلمان وجود دارد چرا که همواره پس از چنین اتفاقاتی جامعه مسلمانان مورد حمله قرار می گیرد.

محمد افزود:پس از آنکه شورای اسلامی بریتانیا در آخر هفته بیانیه هایی را در حمایت از نماینده محافظه کار و خانواده وی منتشر کرد، رسانه های اجتماعی ما مملو از نفرت علیه مسلمانان شدند.

وی تصریح کرد که در نتیجه این اتفاقات شورای اسلامی بریتانیا در حال تهیه راهنمای به روز شده در مورد «گزارش جنایت های ناشی از نفرت» است که از طریق «واتس اپ» که وسیله ارتباطی محبوب در جامعه بریتانیا است به اشتراک گذاشته می شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی