انتشار چهارمین چاپ کتاب «اگر آدم‌برفی‌ها آب نشوند...»


انتشار چهارمین چاپ کتاب «اگر آدم‌برفی‌ها آب نشوند...»

«اگر آدم برفی‌ها آب نشوند» عنوان اثری است از سیدعلی شجاعی در حوزه کودک و نوجوان که چاپ چهارم آن از سوی انتشارات کتاب نیستان به بازار نشر عرضه شده است.

انتشار چهارمین چاپ کتاب «اگر آدم‌برفی‌ها آب نشوند...»
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط‌عمومی انتشارات کتاب نیستان؛ «اگر آدم برفی‌ها آب نشوند...» عنوان اثری است از سیدعلی شجاعی در حوزه کودک و نوجوان که چاپ چهارم آن در 24 صفحه رحلی از سوی انتشارات کتاب نیستان به بازار نشر عرضه شده است.

این اثر از آکادمی آلمان Buch des Monats برنده جایزه منتخب سیزدهمین فستیوال بین‌المللی ادبی برلین شده و به زبان‌های آلمانی، کره‌ای، فرانسوی، روسی و سوئدی انتشار یافته است.

کتاب «اگر آدم برفی ها آب نشوند» اثر سیدعلی شجاعی و با تصویرگری الهه طاهریان به لیست کتاب‌های کمک‌آموزشی مدارس آلمان راه پیدا کرد. ناشر سوئیسی این کتاب در توضیح این خبر گفت: «پس از انتشار کتاب به زبان آلمانی و انتخاب این اثر برای فستیوال بین‌المللی ادبی برلین، به‌مدت سه ماه تجربه تدریس این کتاب در تعدادی از مدارس برلین صورت گرفت، که نتیجه به‌دست‌آمده منجر به انتخاب این کتاب برای آموزش در همه مدارس آلمان با دانش‌آموزان ۷ تا ۱۲ ساله شد.

همچنین ما برای کمک به این آموزش، کتاب راهنمای معلمان و کتاب صوتی کنار اصل اثر را تولید کرده‌ایم تا مباحث آموزشی حول محور این کتاب به‌صورت کامل و جامع در اختیار معلمان قرار بگیرد. این محتوای راهنمای معلمان شامل، معرفی نویسنده و کشورش، مباحث فلسفی مطرح شده در کتاب و شیوه بازبیان برای کودکان، چگونگی برگزاری کلاس های تبادل فکری و نشست دانش‌آموزان و کلاس‌های پرورش خلاقیت بر اساس این داستان است.»

کتاب «اگر آدم برفی ها آب نشوند» قصه کودکان یک روستا است که با هزار شوق و آرزو و پس از انتظار بسیار می‌خواهند بزرگ‌ترین آدم‌برفی عمرشان را بسازند. یک روز کامل زحمت می‌کشند و یک آدم‌برفی خیلی‌خیلی‌بزرگ‌ می‌سازند. غروب هم پدر و مادر‌هایشان را برای دیدن زحمت‌شان می‌آورند؛ و اما صبح روز بعد مردم روستا با دستورهای آدم‌برفی از خواب بلند می‌شوند. آدم‌برفی هزار جور دستور می‌دهد و همه مجبورند عمل کنند. آدم‌برفی آن‌قدر دستور می‌دهد که آخر هــم مقابل خورشید می‌ایستد و نمی‌گذارد بهار به روستا بیاید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...