اجرای طرح‌های وزارت تعاون در گرمی و انگوت تسریع می‌شود


اجرای طرح‌های وزارت تعاون در گرمی و انگوت تسریع می‌شود

اردبیل - ایرنا- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روند اجرای طرح‌های وابسته به شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در شهرستان‌های گرمی و انگوت، به منظور محرمیت‌زدایی و ایجاد اشتغال تسریع می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، بهروز رحیم‌زاده ضمن تشریح نتایج حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر استانی رئیس جمهوری به استان اردبیل افزود: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری شهرستان انگوت، عملیات اجرایی دامداری صنعتی شستا، برای ایجاد اشتغال در این شهرستان تسریع خواهد شد

وی بیان کرد: در جریان حضور وزیر تعاون در شهرستان گرمی، تسریع در رونداجرای چهار طرح اقتصادی توسط شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه نهایی شد.

رحیم‌زاده اضافه کرد: روند احداث ۲ طرح دامپروری صنعتی و تولید ظروف دارویی شستا نیز با شتاب بیشتر در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سرمایه‌گذاری شرکت پتروشیمی جم وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در شهرستان گرمی نیز در صورت توجیه اقتصادی اجرا و در غیر این صورت با طرحی با توجیه اقتصادی و همان میزان اشتغال، جایگزین خواهد شد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر استانی رئیس جمهوری به استان اردبیل به نمایندگی از دولت درشهرستان‌های انگوت و گرمی حضور یافته و مشکلات و نیازمندی‌ها آنها مورد بررسی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022