هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند/ باید به استاندار کمک کنیم


هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند/ باید به استاندار کمک کنیم

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند و همه باید مشکلات داخلی را حل کنیم.

مرتضی محمودوند در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با دستان توانمند دانشمندان صنعت دفاعی در حوزه آفند و پدافند به مرحله‌ای رسیدیم که غرب و شرق به قدرت بازدارندگی کشور اعتراف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی دفاعی کشور قله‌های بلند پیشرفت را طی کرده و آماده پاسخ‌گویی به هر تهدیدی هستیم، افزود: وقتی سربازان آمریکا و انگلیس را اسیر و پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آنان را نابود می‌کنیم یعنی در اوج اقتدار هستیم.

محمودوند یادآور شد: هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند و همه باید مشکلات داخلی را حل کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی شوتی‌ها را نتیجه فقر و بیکاری لرستان دانست و با اشاره به اینکه جوانان از فقر و فلاکت به این شغل روی می‌آورند، اظهار کرد: با توجه به عضویت ما در کمیسیون تلفیق علاوه بر ثبت طرح‌های نمایندگان استان، شاهد رشد چشمگیر بودجه استان لرستان هستیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر همه باید مرد و مردانه استاندار را کمک کنیم ما زیاده‌خواه نیستیم و نه غیراصولی مطلبی را مطرح می‌کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از قالیباف و محسن رضایی می‌خواهیم استانداری لرستان را حمایت کند، افزود: در صورت عدم توجه وزیر کشور به انتظارات قانونی و اصولی نمایندگان، محکم تذکر گرفته و مورد سوال قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای کمک به کتابخوانی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: امروز فضای مجازی نیز فرصتی برای کتابخوانی است و اگر رسانه‌ها طرحی برای ارتقای سطح مطالعه دارند مطرح کنند چراکه دست ما در بودجه باز است و می‌توانیم در این امر اثرگذار باشیم.

محمودوند با اشاره به اینکه قول پتروشیمی و پالایشگاه دادیم و بعد از آن که وزیر وقت نفت مجوز خوراک را صادر کرد آن را رسانه‌ای کردیم، اظهار کرد: تاکنون با ۱۰ سرمایه‌گذار صحبت کردیم و در این راستا جلساتی با مهندس ربانی از مسئولان ملی حوزه پالایشگاه، سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس و ذوالنور برگزار شده و تلاش برای جذب سرمایه‌گذار به‌طور جدی ادامه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس