کارشناس هواشناسی : آسمان قزوین صاف و آفتابی است 


کارشناس هواشناسی : آسمان قزوین صاف و آفتابی است 

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هوای این استان شاهد جوی پایدار و  آسمانی صاف و  آفتابی خواهد بود.

مریم بهروزی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو تا روز دوشنبه در استان قزوین ادامه خواهد داشت و از روز سه شنبه شاهد کاهش دما خواهیم بود.
وی اظهار داشت : امروز و فردا تغییرات دمای محسوس نخواهیم داشت و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر با وزش باد خواهد بود.
بهروزی تصریح کرد: از روز سه شنبه و جهارشنبه با گذر امواج ناپایدار و کم دامنه از آسمان استان قزوین، در برخی از مناطق از جمله در ارتفاعات استان، افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود و به دلیل کاهش دما گلخانه داران ، مرغداری ها و دامداران برای تنظیم دمای محیط تمهیدات لازم را بیندیشند.
این کارشناس هواشناسی افزود: در شبانه روز گذشته آوج با سه درجه سانتی گراد خنک‌ترین و رازمیان با ۲۶ درجه سانتی گراد گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین طی این مدت پنج تا ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، ۴ ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !