نماینده خرم‌آباد: برای توسعه لرستان باید از استاندار جدید حمایت کنیم


نماینده خرم‌آباد: برای توسعه لرستان باید از استاندار جدید حمایت کنیم

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: استان لرستان از اختلاف صدمه زیادی دیده است لذا باید برای پیشرفت و استفاده از ظرفیت‌های استان همه از استاندار جدید حمایت کنیم.

به گزارش ایرنا، "مرتضی محمودوند" شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مخالفت بنده در بحث استانداری لرستان مخالفت با شخص خاصی نبود، چرا که این مخالفت ها از روی هوای نفس و شخصی نیست بلکه انتظار داشتیم، دولت قول های خود در زمینه استاندار ویژه را عملی کند.

وی با بیان اینکه اکنون که استاندار جدید استان معرفی و مشغول بکار شده است همه باید او را کمک کنیم ، افزود: باید جلوی ضرر کمرشکن و مصیبت‌وار ادوار گذشته استان را با حمایت از استاندار بگیریم.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: وجود خودروهای شوتی‌ نشانه فقر و بیکاری لرستان است.
وی با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای کمک به کتابخوانی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: امروز فصای مجازی فرصتی برای کتابخوانی است و اگر رسانه‌ها طرحی برای ارتقای سطح مطالعه دارند مطرح کنند چرا که دست ما در بودجه باز است و می‌توانیم در این امر اثرگذار باشیم.
محمودوند با اشاره به اینکه قول گرفت مجوز پتروشیمی و پالایشگاه را به مردم دادیم اما زمانی که در دولت قبلی وزیر وقت نفت مجوز را برای استان دیگری صادر کرد آن را رسانه‌ای کردیم، افزود: اکنون نیز با ۱۰ سرمایه گذار مذاکره شده در این راستا جلساتی با مسئولان ملی حوزه پالایشگاه برگزار شده است و تلاش برای جدب سرمایه گذار را به طور جدی ادامه می دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی