892 زنجانی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مشغول به کار شدند


892 زنجانی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مشغول به کار شدند

زنجان – ایرنا – مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: با پرداخت تسهیلات از سوی این صندوق طی نیمه اول امسال برای 892 نفر از هم استانی اشتغال ایجاد شد.

علی عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اشتغال این تعداد از زنجانی ها ۴۸۹ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: از این تعداد ۳۵۴ فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار ۴۴۱ میلیارد ریال بوده است.
مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: برای ۵۳۸ نفر نیز بیش از ۴۸ میلیارد ریال در سایر فصل پرداخت شده است.
عبدالهی تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید، به عنوان نهاد حمایتی و تنها موسسه مالی تخصصی است که در حوزه اشتغال بویژه کسب و کارهای خرد فعالیت می‌کند.
وی، صندوق کارآفرینی استان زنجان را تنها موسسه مالی در حوزه اشتغال بیان کرد و ادامه داد: این صندوق حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، توسعه زنجیره های تولید، توزیع و فروش محصولات، فعالیت و تولیدات شرکت های دانش بنیان، صندوق های خرد محلی زنان روستایی، توسعه تولید صنایع دستی، گردشگری و بوم‌گردی در استان به شمار می رود.
مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: از زمان (۱۳۹۷) اجرای طرح اشتغال در حوزه روستایی تاکنون برای یک‌هزار و ۱۷۰ نفر با پرداخت بیش از ۹۶۶ میلیارد ریال وام شغل ایجاد شده است.
عبداللهی، از پرداخت ۶۸ فقره تسهیلات برای پنج نفر از ساکنان در روستاهای خدابنده، ماهنشان و زنجان خبر داد و افزود: این تسهیلات با بیش از ۶۵ میلیارد ریال برای طرح یک روستا یک محصول پرداخت شده است.
وی اظهارداشت: علاوه بر این در سه روستای شهرستانهای طارم، خرم دره و سلطانیه نیز برای ۳۴ نفر ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح روستای بدون بیکار در داخل طرح اشتغال روستایی وام پرداخت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته