خانه زیباتر با کارهای کم هزینه


خانه زیباتر با کارهای کم هزینه

کار‌های کم هزینه می‌تواند خانه را زیباتر کند.

به گزارش گروه وب‌گردی خبرگزاری صدا و سیما، برای این که خانه، احساسات زیبا در ما ایجاد کند و به ما انرژی مثبت ببخشد، لازم است هر از چند گاه در محیط زندگی خود تغییر کوچک انجام دهیم.

خانه زیباتر با کارهای کم هزینه

وسایل تزئینی
وسایل تزئینی کوچک، بسیار بیشتر از آن‌چه تصور می‌کنید، انرژی روزانه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند. شمع‌های معطر، عود و دستگاه بخور، از جمله این وسایل تزئینی هستند که می‌توانند فضای خانه را تغییر دهند.
وسایل تزئینی، فضای خانه را پر از انرژی مثبت می‌کنند. استفاده از عکس‌ها و تصاویر قاب شده، تابلو‌ها و آثار هنری برای تزئین دیوار‌ها می‌تواند فضایی منحصر به‌ فرد و متفاوت به خانه شما ببخشد.
پارچه‌ها و منسوجات خانگی
در زندگی روزانه، آن‌چه لمس می‌کنیم به اندازه آن‌چه می‌بینیم، می‌شنویم و استشمام می‌کنیم، در کیفیت زندگی ما تأثیرگذار است. به همین دلیل، منسوجات خانگی نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر احساس لامسه نیز در زندگی ما تأثیرگذار هستند.
تعویض روکش مبل‌های قدیمی یا تعویض پرده‌ها، می‌تواند دکوراسیون اتاق نشیمن را به‌طور کامل تغییر دهد و فضای تازه و متفاوت به آن ببخشد.
سازماندهی و کاربرد‌های ساده اجزا در دکور خانه
با تغییر دکوراسیون در منزل و ایجاد کاربرد‌های ساده، می‌توانید کیفیت زندگی را افزایش دهید و ظاهری زیباتر به خانه خود ببخشید. برای مثال، ایجاد روشنایی بر روی صفحه کابینت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
برای ایجاد فضایی سالم‌تر و کارآمد‌تر، از چراغ‌های زیرکابینتی برای روشن کردن صفحه کابینت‌ها استفاده کنید.
ارتباط طبیعت با فضای داخلی خانه
اگر در خانه خود تازگی و طبیعت را می‌خواهید، لازم است که از گل‌های تازه، رنگارنگ و خوش‌بو استفاده کنید و آن‌ها را به دکوراسیون فضای زندگی خود بیافزایید. باغچه‌های دیواری برای این منظور، انتخاب مناسبی خواهند بود.
نظم و تمیزی منزل
فراموش نکنید که مهم‌ترین ویژگی در طراحی داخلی یک خانه، تمیزی است. یک تمیزی کلی و با جزئیات، باعث خواهد شد تا احساس تازگی در خانه داشته باشید. برای تمیزی، همه جزئیات را در نظر بگیرید.
همچنین برای ایجاد فضای روشن‌تر و دلبازتر در خانه، تمیز کردن پنجره‌ها را فراموش نکنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش