حضور نوجوانان در کانون اصلاح و تربیت ، مطلوب ما نیست


حضور نوجوانان در کانون اصلاح و تربیت ، مطلوب ما نیست

رکنا: مدیرکل زندان‌های لرستان ضمن بیان این مسئله که مشاهده فرزندان این سرزمین در کانون های اصلاح و تربیت به هیچ عنوان مطلوب ما نیست، تاکید کرد: حال که به هر دلیل اجباری پیش آمده تا مقطعی از عمر خود را در این مرکز سپری نمایید باید تلاش کنید تا با تفکر در گذشته خود و با کمک مربیان، مسیر جدیدی در زندگی خود را ترسیم و به آن نیز پایبند باشید .

به گزارش رکنا از لرستان ، عبدالمجید کشوری در دیدار شبانگاهی مددجویان کانون اصلاح و تربیت که همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) انجام می شد ؛ پیروی از مسیر اولیاءالله را تنها راه سعادت انسانها عنوان کرد .

وی ضمن تبریک این روز بزرگ اظهار داشت : تعین هفته وحدت که به ابتکار حضرت امام «ره» صورت پذیرفت نقطه عطفی در تاریخ برادری و همبستگی مسلمانان جهان بود .

کشوری در این برنامه که رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و همچنین رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های لرستان نیز حضور داشتند ، تصریح کرد : امروز شاهد برکات و ثمره این نامگذاری هستیم چرا که سبب یک رویکرد راهبردی برای تشکیل تمدن اسلامی شده است .

وی ادامه داد : بحث اطاعت و پیروی از نبی مکرم اسلام(ص) و پایبندی به دستورات و تعالیم آن حضرت ، مهمترین عامل در تحقق بخشیدن به وحدت اسلامی است .

کشوری بیان داشت : اتحاد و همبستگی که بین ملل اسلامی بوجود آمده سبب شده حرکتی عظیم در مسیر تشکیل تمدن فراگیر اسلامی شکل بگیرد .

این مقام مسئول با مهم بر شمردن بزرگداشت مناسبتهای مذهبی خاطرنشان کرد : در گرامیداشت اعیاد دینی باید اهتمام لازم را داشته باشیم چرا که این همان حرکت در مسیر بیداری اسلامی است که در نهایت می تواند باعث رشد و کمال انسانیت شود .

وی افزود : برگزاری اینگونه برنامه ها بسیار ارزشمند است و مشارکت مددجویان کانون در برنامه های تربیتی و فرهنگی می تواند به ایجاد تحول در نگرش و جهان بینی آنان شود که در ادامه می تواند آنها را در مسیر صحیح زندگی قرار دهد .

مدیرکل زندان های لرستان ضمن بیان این مسئله که مشاهده فرزندان این سرزمین در کانون های اصلاح و تربیت به هیچ عنوان مطلوب ما نیست ؛ تاکید کرد : حال که به هر دلیل اجباری پیش آمده تا مقطعی از عمر خود را در این مرکز سپری نمایید باید تلاش کنید تا با تفکر در گذشته خود و با کمک مربیان، مسیر جدیدی در زندگی خود را ترسیم و به آن نیز پایبند باشید .

گفتنی است ، برگزاری مراسم جشن و صرف شام در فضایی صمیمی با مددجویان ؛ از برنامه های دیگر مدیرکل زندان های لرستان در کانون اصلاح و تربیت خرم آباد بود .

مهدی زکی‌پور/ لرستان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا