تفاهم حاصل شد؛ تبلیغات محیطی به استقلال واگذار می‌شود


تفاهم حاصل شد؛ تبلیغات محیطی به استقلال واگذار می‌شود

تهران- ایرنا- نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسوولان سازمان لیگ با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، پیرامون تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی برگزار و با حصول تفاهم در این باره مقرر شد تبلیغات محیطی به استقلال واگذار شود.

به گزارش ایرنا از استقلال، «فرشید سمیعی» معاون حقوقی این باشگاه با قدردانی از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران باشگاه، اهالی فوتبال و رسانه‌های گروهی از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبلیغات محیطی این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

وی با بیان این موضوع اظهار داشت: با حمایت «حمید سجادی» وزیر ورزش و به پیشنهاد او نشستی با حضور «مهدی علی‌نژاد» معاون این وزارتخانه، «مصطفی آجورلو» مدیرعامل باشگاه استقلال، «حیدر بهاروند» ریاست محترم سازمان لیگ، حجت الاسلام علیرضا علیپور رییس کمیته صیانت از سلامت فوتبال به میزبانی «احمد مددی» رییس مجموعه ورزشی آزادی در این مجموعه برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اضافه کرد: وزیر ورزش، معاون وزارت را برای بررسی و حل و فصل موضوع معرفی کرد و با ورود وی مقرر شد پس از تصویب هیات رییسه محترم سازمان لیگ بر مبنای خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با همکاری کارگزار استفاده کند.

سمیعی درباره جزییات جلسه هم این گونه توضیح داد: پس از طرح دلایل و دیدگاه‌های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال، می‌تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد - برد باشد. به پیشنهاد معاون محترم وزارت ورزش مقرر گردید پس از صدور و اخذ مصوبه هیات رییسه توسط حیدر بهاروند و با اعتمادسازی در خصوص پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد هم از رویکرد سازنده علی‌نژاد و هم از نگاه مثبت و حمایت بهاروند ریاست سازمان لیگ که در این نشست به دنبال حل موضوع و رسیدن به نتیجه مطلوب بودند، قدردانی کنیم.

سمیعی در پایان گفت: تحقق اهداف مورد نظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در مسیر ایجاد ساختار حرفه‌ای برای این باشگاه بدون حمایت هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه محقق نمی‌شود و شایسته است از اعضای خانواده میلیونی استقلال و همچنین رسانه‌های گروهی، باشگاه‌ها و کارشناسانی که در این مسیر از این خواسته حمایت کردند، قدردانی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟