ساحل جمیرا کجاست؟ + تصاویری دیدنی از ساحل زیبای توریستی جمیرا


دبی شهری بسیار زیبا و توریستی است و جاذبه های خاصی هم دارد که از مهمترین آنها می توان به ساحل جمیرا اشاره کرد. این ساحل دارای چشم اندازهای دوست داشتنی بسیار زیبا است. این منطقه امکانات تفریحی و آبی مجزایی دارد، ساحل ابی، امکانات تفریحی و … از ویژگی های ساحل جمیرا است. یکی […] نوشته ساحل جمیرا کجاست؟ + تصاویری دیدنی از ساحل زیبای توریستی جمیرا...

دبی شهری بسیار زیبا و توریستی است و جاذبه های خاصی هم دارد که از مهمترین آنها می توان به ساحل جمیرا اشاره کرد. این ساحل دارای چشم اندازهای دوست داشتنی بسیار زیبا است. این منطقه امکانات تفریحی و آبی مجزایی دارد، ساحل ابی، امکانات تفریحی و … از ویژگی های ساحل جمیرا است.

یکی از معروف ترین شهرهای تجازی و توریستی دنیا، دبی است، این شهر لاکچری دارای امکانات نا محدود است که از سوی علاقمندان و گردشگران زیادی مورد توجه می باشد. شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و یکی از مقاصد گردشگری جهان است. از معروف ترین جاذبه های توریستی در این شهر می توان به ساحل جمیرا اشاره نمود.

ساحل معروف جمیرا در میان سواحل کشورهای امارات متحده عربی از معروف ترین سواحل توریستی تجاری می باشد و مکان مناسبی برای پیاده روی کردن است. این ساحل دارای امکانات تفریحی و توریستی متعددی می باشد که به آنها اشاره می کنیم.

ساحل جمیرا کجاست؟ + تصاویری دیدنی از ساحل زیبای توریستی جمیرا

ساحل جیمرا را بیشتر بشناسید

رنگ این ساحل سفید و طلایی رنگ است و در منطقه ای به نام جمیرا قرار گرفته است. این ساحل جزو مناطق مسکونی است و بخش های مختلفی دارد.

جیمرا ۱، جیمرا ۲ و جیمرا ۳ جزو بخش های مختلف در منطقه جمیرا است در هر کدام از این بخش ها می توانید مناظر و چشم اندازهای ویژه ای را مشاهده کنید. در هر کدام از این بخش ها تفریحات و امکانات مختلفی برای گردشگران و توریست ها تدارک دیده شده است. این منطقه زیبایی بسیار خاصی دارد و از ویژگی های ممتاز این مناطق هتل هایی است که در این سواحل قرار گرفته است. این هتل های بسیار لاکچری هستند و امکانات متعدد را برای گردشگران ارائه می دهند.

ساحل جمیرا کجاست؟ + تصاویری دیدنی از ساحل زیبای توریستی جمیرا

هتل های منطقه جمیرا

منطقه جمیرا دارای هتل های لاکچری است. دو هتل معروف شهر دبی در این سواحل و در این منطقه واقع شده اند. هتل و برج العرب و جمیرا از مشهورترین هتل های شهر می باشند که شهرت زیادی دارند. هر ساله تورهای گردشگری و مسافرتی زیادی به این مناطق برگزار می شود که با ارائه خدمات و بعضی از امتیازات مسافرن و توریستان زیادی را جذب می کنند. آشنایی با برج العرب دبی می تواند یکی دیگر از لذت های سفر به دبی باشد.

ساحل جمیرا کجاست؟ + تصاویری دیدنی از ساحل زیبای توریستی جمیرا

آشنایی با ساحل

ساحل جمیرا از موقعیت جغرافیایی برجسته ای برخودار می باشد. دسترسی به آن راحت است. نزدیک بودن خیابان به دریا و ساحل باعث شده است تا رفت و آمد برای علاقمندان خیلی راحت باشد. گردشگرانی که با استفاده از تورهای اماراتی به این مناطق سفر می کنند براحتی می توانند به این سواحل تردد داشته باشند. این ساحل 3 کیلومتری و وسیع آبی تمیز و زلال دارد. اطراف این ساحل بدون آلودگی و زباله است و با وجود امکاناتی که در اطراف آن وجود دارد به یکی از مهمترین مناطق تفریحی دبی تبدیل شده است.

این ساحل در شب چشم اندازهای دوست داشتنی و زیبایی دارد و از سوی گردشگران به عنوان یک منطقه و مکان مناسب برای تفریح و گشت و گذار شناخته می شود. علاقمندان و گردشگران در نزدیکی این سواحل می توانند رستوران های مجلل و لاکچری را مشاهده کنند که فضایی دلنشین دارد.

گردشگرانی که قصد تفریح و گشت و گذار در دبی را دارند حتما این ساحل را برای تفریح خود انتخاب می کنند. ساحل جمیرا مکانی خوب برای تفریحات آبی و ورزش های آبی است و همیشه در این ساحل ازدحام جمعیت مشاهده می شود.

ساحل جمیرا کجاست؟ + تصاویری دیدنی از ساحل زیبای توریستی جمیرا

امکانات سواحل جیمرا

از امکانات مهم این سواحل می توان به صندلی های مناسب اشاره کرد که برای استراحت گردشگران تدارک دیده شده اند باربیکیو، کافه تریا، محل بازی کودکان، سرویس های بهداشتی، مسجد، دوش آب گرم آفتاب گیر بخش های مهمی از امکانات این ساحل می باشند. این منطقه توریستی از ۷ تا ۲۳ در حال خدمت رسانی به گردشگران می باشند.

تفریحات این ساحل

از تفریحات مهم این ساحل می توان به تفریحات آبی اشاره کرد. تفریحات آبی در این منطقه بسیار طرفدار دارد و به سه بخش تقسیم می شود و در بخش های مختلف دارای امکانات و تجهیزات متعدد است. این منطقه برای گردشگران مناسب است و محلی برای شنا کردن می باشد. علاقمندان در این منطقه می توانند غروب خورشید را مشاهده کنند و از زیبایی آن لذت ببرند.

ورزش های آبی در این سواحل بسیار لذت بخش هستند شما علاقه مندان نمی توانید زیبایی های این ساحل را فراموش کنید از مهم ترین ورزش های آبی در این سواحل می توان به شنا، جت اسکی، قایق موتوری، دلفین، غواصی، موج سواری، بنانا و ویک بورد اشاره کرد این تفریحات هیجان انگیز جذابیت های بسیار زیادی دارند.

شنا در این سواحل و در بخش های مختلفی از آن دارای جذابیت های زیادی هستند همچنین شنا در این سواحل دارای شرایطی است. در اطراف این سواحل پلاژهایی وجود دارند که می توانید از امکانات آن نیز استفاده کنید.

پیک نیک، آفتاب گرفتن، پارک ساحلی، ورزش، شترسواری و … هواداران زیادی در این سواحل دارند. ساحل جیمرا یکی از مهم ترین مکان های دیدنی دبی برای گردشگران است که در سفر خود از جاذبه های آن بازدید خواهید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جاذبه های گردشگری جهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور