مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان انتخاب می‌شوند


مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان انتخاب می‌شوند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران سیستان و بلوچستان از داخل استان و از ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص منطقه انتخاب می‌شوند و از مدیران می‌خواهم بدون ایجاد وقفه در امور بیشتر از قبل تلاش کنند.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه در نشست شورای مدیران ستادی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) افزود: مدیران باید مردمی باشند و با ارتباط قوی با مردم در میان آنان حضور میدانی داشته باشند و از نزدیک با مشکلات و کمبودها آشنا شوند.

استاندار در ادامه بیان کرد: برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه استان باید تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد زیرا با پشت میزنشینی مدیران مشکلی از مشکلات مردم حل نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان سیاست‌های مهم دولت؛ خاطرنشان کرد: تحول و توسعه از اهداف مهم مجموعه نظام و دولت در سیستان و بلوچستان است بنابراین مدیران استان ابتدا باید اشاعه فرهنگ توسعه و پیشرفت را از خود شروع کنند و آغازگر حرکت توسعه در منطقه باشند.

مدرس خیابانی گفت: توانمندی و دانش، انگیزه و سلامت در کار، سه معیار مهم و اصلی مدیریت است که برای برون رفت از مشکلات و شتاب‌دهی به روند توسعه و خدمت هرچه بیشتر به مردم، باید علاوه بر این تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، حضور در میدان، کار جهادی و ارتباط با مردم نیز سرلوحه کار مدیران باشد.

وی اظهار کرد: توسعه در سیستان و بلوچستان باید در همه ابعاد رقم بخورد و نمی‌توان حوزه‌ای را نسبت به حوزه دیگر ارجح‌تر دانست.

استاندار تاکید کرد: توسعه عمرانی بدون پیوست امنیتی امکان اجرایی ندارد و از طرفی اقتصاد و عمران و توسعه هم موجب ارتقاء امنیت و ارتقاء شاخص‌های معیشتی و اجتماعی و منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی، بیکاری، طلاق، اعتیاد و بزهکاری خواهد شد.

وی بر ارتباط بیشتر مدیران با رسانه‌ها و حمایت آنان از اصحاب رسانه تاکید کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی توانمندی‌های سیستان و بلوچستان و امیدآفرینی بین مردم شد.

در این جلسه از زحمات عبدالناصر عرب‌پور مدیرکل دفتر استاندار تجلیل و سیاوش عبدی به عنوان سرپرست دفتر استاندار معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس