استقبال پرشور بچه های مسجد از برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد پیامبر مهربانی ها


استقبال پرشور بچه های مسجد از برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد پیامبر مهربانی ها

گواهیان گفت: آیین جشن و سرور میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با حضور چشمگیر بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد مسعود حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع)، گفت: ویژه برنامه جشن و سرور آخرین فرستاده خداوند، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سالروز ولادت رئیس مذهب جعفری حضرت امام صادق (ع) با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مراسم علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام زارعی امام جماعت مسجد، با مولودی خوانی میرزایی از ذاکران اهل بیت (ع) همراه بود که به این محفل و مجلس معنوی رنگ و بوی با طراواتی بخشید.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور، برگزاری مسابقات متنوع و جذاب فرهنگی بود که با حضور بچه های مسجد برگزار شد.

گواهیان عنوان کرد: همچنین اجرای تئاتر طنز نیز که توسط گروه نمایش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود، از جمله برنامه های این آیین بود که با استقبال بچه های مسجد همراه شد.

وی عنوان کرد: اجرای گروه سرود نوجوانان مسجدی و برنامه های شاد نیز در ادامه این مراسم جشن و سرور و با حضور پرشور کودکان و نوجوانان مسجدی انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان گفت: استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم توسط بچه های مسجد به خوبی انجام شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج