ویروس کرونا زندگی دانشجویان را مختل کرده است


ویروس کرونا زندگی دانشجویان را مختل کرده است

یک کارشناس آموزشی گفت: کرونا زندگی دانشجویان را تغییر داده است، دانشجویان همچون گذشته دیگر نمی توانند به بحث های آموزشی و علمی بپردازند.

مهدی علوی کارشناس آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تاثیرات ویروس کرونا بر زندگی دانشجویان کشور اظهار کرد: کرونا زندگی دانشجویان و دانشگاه ها را تغییر داده است، دانشجویان همچون گذشته دیگر نمی توانند به بحث های آموزشی و علمی بپردازند.

او با اشاره به اینکه ویروس کرونا مدرک گرایی را تجدید کرده است، گفت: البته ناگفته نماند که همه دانشگاه ها به این شکل نیستند، دانشگاه های خاص و ویژه توانستند در ایام کرونا آموزش های با کیفیت خود را ادامه دهند.

علوی با بیان اینکه ویروس کرونا حتی چهره ورود نودانشجویان به دانشگاه‌ها را تغییر داده است، افزود: دانشگاه‌ها تلاش می‌کنند که برای این دانشجویان برنامه ویژه‌ای در نظر گیرند. دانشجویان نو ورود باید برای درک بهتر از فضای دانشگاهی، در دانشگاه حضور یابند.

او عنوان کرد: البته اگر برنامه واکسیناسیون دانشجویان در موعد مقرر اجرایی شود می‌توان انتظار داشت که دانشجویان به زندگی دانشجویی خود برگردند و آموزش‌های حضوری از سر گرفته شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها