کلاب‌هاوس به قابلیت کاربردی پین کردن لینک‌ در روم‌ها مجهز می‌شود


کلاب هاوس به زودی ویژگی کاربردی جدید «Pinned Links» را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که به موجب آن می‌توانند لینک‌های مورد نظر خود را در روم‌های این شبکه اجتماعی صوتی پین کنند. به نظر می‌رسد این ویژگی از 5 آبان ماه در دسترس کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قرار می‌گیرد. از این طریق کاربران به راحتی می‌توانند لینک‌های...

کلاب‌هاوس به قابلیت کاربردی پین کردن لینک‌ در روم‌ها مجهز می‌شود
کلاب هاوس به زودی ویژگی کاربردی جدید «Pinned Links» را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که به موجب آن می‌توانند لینک‌های مورد نظر خود را در روم‌های این شبکه اجتماعی صوتی پین کنند. به نظر می‌رسد این ویژگی از ۵ آبان ماه در دسترس کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قرار می‌گیرد.
از این طریق کاربران به راحتی می‌توانند لینک‌های مختلفی را به اشتراک بگذارند. «پل دیویسون»، مدیرعامل کلاب‌هاوس و «مایا واتسون» مدیر بخش بازاریابی جهانی کلاب‌هاوس اعلام کردند این ویژگی کاربردی پین کردن لینک‌ها به زودی در دسترس کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.
کلاب‌هاوس به قابلیت کاربردی پین کردن لینک‌ در روم‌ها مجهز می‌شود
برخی از لینک‌ها ممکن است به دلایل مختلف از جمله مسایل امنیتی یا محتواهای نامناسب، اجازه پین شدن نداشته باشند. مدیرعامل کلاب هاوس توضیحی در مورد لینک‌های مجاز به پین شدن ارائه نکرده است ولی به این موضوع اشاره کرده که پین کردن لینک به محتواهای غیر اخلاقی مجاز نیست. مدیران روم‌ها می‌توانند لینک‌ها را فارغ از تعداد فالوور، اضافه یا حذف کنند.
انتظار می‌رود ویژگی پین کردن لینک‌ها از ۵ آبان‌ماه (‌۲۷ اکتبر) در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گیرد. کلاب‌هاوس قصد دارد در آینده نزدیک از این ویژگی برای کمک به کسب درآمد کاربران این شبکه اجتماعی استفاده کند.
در واقع شاید کاربران بتوانند از طریق اشتراک گذاری لینک‌ها، فالورها را دعوت به خرید کرده یا به صفحه محصولات خود هدایت کنند. هر چند هنوز جزئیات مربوط به قابلیت کسب درآمد از این طریق منتشر نشده است.
اوایل مهرماه نیز کلاب‌هاوس از قابلیت‌های جدیدی از جمله ویژگی «Universal Search» برای جستجو در محتوای چت‌روم‌ها، ویژگی «Replay» برای ضبط محتوای صوتی، ویژگی «Clips» برای تهیه فایل ضبط شده ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای صوتی با قابلیت اشتراک گذاری برای دیگران و «Spatial Audio» با هدف تجربه کاربری بهتر برای همه کاربران رونمایی کرد.
باید دید در ادامه این شبکه اجتماعی چه قابلیت‌های دیگری را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری