273 نفر در بخش آی‌سی‌یو کرونای مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری هستند


273 نفر در بخش آی‌سی‌یو کرونای مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری هستند

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: هم اینک 273 نفر از مبتلایان به کرونا در بخش‌های آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان، تحت مراقبت‌ ویژه قرار دارند که هرچند 55 نفر کمتر از 40 روز گذشته است ولی همچنان رقم بالایی به شمار می رود.

دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد همچنین ۴۹ نفر تحت دستگاه ونتیلاتور قرار داشته و با کمک این دستگاه تنفس می کنند که شرایط آنان نیز بسیار نامناسب تر است.

وی با اشاره به ابتلای ۵۱۴ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۶ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در حال حاضر هزار و ۳۳۱ نفر به خاطر سندرم حاد تنفسی در استان بستری هستند که نسبت به اوایل مهر امسال ۶۰۰ نفر کمتر است.

آقازاده با اشاره به فوت ۱۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی از جمله چهار نفر در ارومیه و چهار نفر در بوکان افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶ هزار و ۷۴۳ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون حدود ۲۹۹ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۸.۵ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمل موادمخدر توسط دختر موتورسوار تهرانی