یک میلیون و 367 هزار دُز واکسن طی مهر امسال در آذربایجان‌غربی تزریق شد


یک میلیون و 367 هزار دُز واکسن طی مهر امسال در آذربایجان‌غربی تزریق شد

ارومیه- ایرنا- رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: طی مهرماه امسال، یک میلیون و 367 هزار دُز واکسن در شهرستان های مختلف استان تزریق شد.

علی‌احمد آقاپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که در شهریور امسال، یک میلیون و ۵۳ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده بود و در مهرماه، رشد ۳۰ درصدی و ۳۱۴ هزار دُزی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: با این آمار، طی مهرماه امسال روزانه به طور متوسط نزدیک به ۴۶ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شد در حالی که این رقم در شهریور ۳۴ هزار دُز و در مرداد ۱۴ هزار دُز بود.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: این آمار روز به روز در حال افزایش بوده به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ هزار و ۱۸۰ نفر به این تعداد اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان واکسیناسیون در استان به سه میلیون و ۱۱۰ هزار دُز رسیده، ادامه داد: امیدواریم با تداوم این روند، تعداد بیشتری از مردم استان با سرعت بیشتر واکسینه شوند.

آقاپور اظهار کرد: تاکنون همه افراد متولد ۱۳۸۸ و پیش از آن، می توانند با ثبت نام در سامانه سلامت، واکسن خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

افزون بر ۳.۹ درصد واکسیناسیون کشور در آذربایجان غربی انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری