تجلیل از مدال آوران مازندرانی المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن


تجلیل از مدال آوران مازندرانی المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن

در آیینی با حضور استاندار مازندران از مدال آوران المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو در این استان تجلیل شد.

در این آیین ، حسن یزدانی، محمدهادی ساروی، امیرحسین زارع مدال آوران المپیکی و مرتضی مهرزاد، رمضان بیابانی، مجید لشگری، محمدرضا خیرالله زاده و رمضان صالحی مدال آواران پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن باحضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران و کیوان مرادیان نماینده مجلس، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن شماره یک استانداری تجلیل شدند.

همچنین در این آیین مربیان سازنده و تعدادی از هیات های ورزشی شهرستان ها نیز تجلیل شدند.

*ضرورت حل سریع مشکلات ورزشکاران

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در این آیین اظهارکرد: نگاه مسئولان به ورزشکاران مازندران حمایتی است و دستگاه های اجرایی خدمت به آحاد جامعه به ویژه قهرمانان استان را وظیفه خود بدانند.
وی تصریح کرد: اگر قرار است مشکلات ورزشکاران حل شود نباید شخص محوری حرکت کنیم،باید در چارچوب قانون برای حمایت از مدال آوران و ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی و قهرمانان جهان و آسیا اقدام کرد.
این مسئول ادامه داد: در کنار حمایت از ورزشکاران مدال آور باید از خانواده های این عزیزان هم تجلیل شود چرا که این عزیزان با تربیت درست ، قهرمان و مدال آور به جامعه تحویل دادند.

استاندار مازندران اضافه کرد: مازندرانی ها در ذات ورزشکار هستند و مدال آوران ممتاز این دیار با تلاش و سخت کوشی در کنار حمایت های خانواده هایشان و مربیان سازنده و هیات های ورزشی پا در رده های جهانی و المپیک گذاشتند و موفق شدند.

وی ادامه داد: تجلیل از ورزشکاران در استان باید در سال های آینده هم نهادینه شود و عزت و احترام به مدال آور تنها نباید به یک زمان خاص محدود شود بلکه باید در تمام طول سال و دهه های مختلف یاد و نامشان را گرامی بداریم.
حسین زادگان گفت: زیبنده یک ورزشکار پارالمپیکی نیست که در آژانس کار کند و به طور حتم باید پیگیر اشتغال مدال آور المپیک و پارالمپیک باشیم.

وی تصریح کرد: ورزشکاران مدال آور به طور حتم دغدغه مسکن را هم دارند و باید در چارچوب های قانون برای گره گشایی از مشکلات این عزیزان تلاش شود.

حسین زادگان افزود: ورزشکاران باید دیده شوند و نباید هیچ یک از آن ها دغدغه معیشت داشته باشند زیرا افتخارآفرینان، الگوهای مردم در اجتماع هستند.

تجلیل از مدال آوران مازندرانی المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن

*جذب قهرمانان ملی در شرکت های تابعه وزرات نفت

کیوان مرادیان عضو مجمع نمایندگان مازندران نیز با اشاره به اینکه مدال آوران مازنی سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل کردند تا به حق خود برسند، افزود: جامعه ورزشی و افکار عمومی نیز استقبال قابل توجه ای از قهرمانان ملی خود داشته است.
وی گفت: ورزشکاران در دنیا پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند و باید حمایت ویژه ای از دلاوران صورت گیرد.
عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: از ۲۳ عضو کمیسیون انرژی،۱۷ عضو برای جذب قهرمانان ورزشی در شرکت‌های تابعه وزارت نفت موافقت کردند و ۶ عضو باقیمانده نیز در هفته جاری این طرح را امضا می‌کنند.

تجلیل از مدال آوران مازندرانی المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن

*۱۳۰ نشان رهاورد ورزشکاران مازندرانی در سال جاری

در ادامه حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه این آیین گفت: حسین زادگان ورزشی ترین استانداری است که مازندران به خود دیده و در هرموضوعی که در ورزش استان اتفاق افتاد وی پای کار بوده و از تلاش استاندار محترم نهایت قدردانی را دارم.
رنگرز ادامه داد: برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان نشان از دغدغه مندی مسوولان ارشد استان برای حمایت از ورزشکاران است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: در سال جاری ۱۳۰ نشان جهانی، بین المللی، المپیک و آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی به دست آمد.

تجلیل از مدال آوران مازندرانی المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن

در این آیین ، حسن یزدانی، محمدهادی ساروی، امیرحسین زارع مدال آوران المپیکی و مرتضی مهرزاد، رمضان بیابانی، مجید لشگری، محمدرضا خیرالله زاده و رمضان صالحی مدال آواران پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن و همچنین تعدادی از مربیان سازنده و هیات های ورزشی استان ها و شهرستان ها تجلیل شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...