مزیت‌های دوره آنلاین زبان کلینیک زبان رفیعی


مزیت‌های دوره آنلاین زبان کلینیک زبان رفیعی

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای تمامی زبان آموزان پیش می‌آید در مورد بازدهی دوره‌های آموزشی‌ای است که قصد دارند در آن شرکت کنند.

از آنجایی که امروزه با پیشرفت‌های فناوری اطلاعات بسیاری از افراد حضور در دوره‌های آنلاین را به دوره‌های حضوری ترجیح می‌دهند ، ارتباط مؤثر مدرس با زبان آموز در دوره‌های مجازی یکی از چالش‌های کلاس‌های زبان آنلاین است که کلینیک زبان رفیعی این مشکلات را مرتفع کرده و زبان آموزان به بهترین نحو ممکن می‌توانند در کلاس ها حضور فعال داشته باشند.

بازدهی دوره‌های آنلاین

در نتیجه‌ی بررسی زبان آموزان ما یک نقطه‌ی مشترک را در تمامی دوره ها مشاهده می‌کنیم و آن ارتباط کیفیت برگزاری کلاس‌ها با ایجاد انگیزه در زبان آموزان است. از آنجایی که برای شرکت در دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی اصلی‌ترین دلیل موفقیت عوامل درونی هستند حفظ این انگیزه‌های درونی در زبان آموزان به دوره‌هایی بستگی دارد که زبان آموزان در آن شرکت می‌کنند. یکی از مواردی که کلاس‌های آنلاین برای حفظ این انگیزه استفاده می‌کنند، بهره‌گیری از فایل‌های تصویری و تدوین تمرین‌های آموزشی است که متاسفانه کمتر در دوره‌های زبان انگلیسی با آن مواجه می‌شویم. بسیاری بر این باور هستند که کلاس‌های زبان انگلیسی، به نحوی است که افراد تنها به گفته‌های اساتید گوش می‌دهند و بعد از مدتی به این زبان مسلط می‌شوند؛ ولی این امر یک اشتباه است، شما برای یادگیری هر زبانی با فرایند متفاوتی رو‌به‌رو هستید. در یادگیری زبان دوم، زبان آموز باید در فرایند یادگیری زبان درگیر شده و با اساتید در تعامل باشد. از این رو قصد داریم برای شما تمامی مزیت‌های حضور در دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی را تجزیه‌وتحلیل کنیم.

مزیت کلاس‌های انگلیش کلینیک

یکی از دلایلی که سبب می‌شود زبان آموزان نسبت به شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی کمتر تردید داشته باشند، دانستن مزیت‌های این دوره‌ها است که پیش رو به دقت به آن‌ها رسیدگی می‌کنیم:

هزینه پایین دوره‌های آنلاین

اصلی‌ترین دلیلی که باعث می‌شود زبان آموزان بی‌شماری به سمت یادگیری آنلاین زبان انگلیسی روی بیاورند شهریه‌ی پایین این دوره‌ها است، هزینه‌ی شرکت در دوره‌های آنلاین برای ۱۴۴ جلسه تنها یک میلیون و سیصد هزار تومان است که در قیاس با دوره‌های حضوری و خصوصی هزینه‌ی بسیار پایینی تلقی می‌شود. هزینه دوره‌های حضوری تنها به شهریه ختم نمی‌شود؛ بلکه شما برای حضور در کلاس های حضوری موظف هستید برای رفت‌و‌آمد خود هزینه و زمان گزافی را صرف کنید که این مسئله در دوره‌های آنلاین به حداقل می‌رسد.

محدود نبودن به زمان و مکان

مشکلات حضور در کلاس‌های حضوری تنها به هزینه‌ی آن ختم نمی‌شود، شما با تعطیلات، بیماری اساتید، جا‌به‌جایی اساتید بعد از یک دوره و از همه مهم‌تر عدم تکرار دروس رو‌به‌رو هستید. ولی این در حالی است که در دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی، ما با این مشکلات رو‌به‌رو نیستیم. شما پس از ثبت نام قادر هستید به تمامی موارد آموزشی به صورت فایل تصویری و صوتی دسترسی داشته باشید و در هر موقعیتی مانند سفر، مأموریت کاری و حتی بیماری می‌توانید در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و تمرینات خود را انجام دهید. شما به هیچ زمان و مکانی در دوره‌های آنلاین محدود نیستید، تنها محدودیت شما دسترسی به اینترنت است. نکته‌ی اصلی در مورد این دوره ها قابلیت دوره کردن است، از آنجایی که زبان انگلیسی بسیار فرار است، شما می‌توانید به مطالب آموزش داده شده پیشین نیز دسترسی داشته باشید.

کاهش فشار روانی زبان آموز

بر اساس زبان شناسان یکی از دلایلی که سبب می‌شود افراد در یادگیری زبان انگلیسی با مشکل مواجه شوند فشار روانی روی افراد است. اغلب زبان آموزان هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی با دو حس مواجه هستند، آن‌ها یا از صحبت کردن به زبان دوم خجالت می‌کشند یا احساس ترس از اشتباه کردن دارند که هر دو این حس‌ها در دوره‌های حضوری به دلیل مواجه شدن با هم کلاسی ها به حداکثر می‌رسد. یکی از مزیت‌های حضور در دوره‌های آنلاین به حداقل رسیدن این دو حس است. از آنجایی که زبان آموزان به‌صورت مجازی در کلاس درس شرکت می‌کنند و تمرین های خود را نیز مستقیم به استاد ارسال می‌کنند. نسبت به اشتباه کردن هیچ ترسی ندارند و همین امر عملکرد آن‌ها را به صورت غیر قابل تصوری بهبود می‌بخشد.

برقراری ارتباط با استاد

یکی از مواردی که برای بسیاری از زبان آموزان آزاردهنده است، برقراری ارتباط با اساتید است. در دوره‌های حضوری به دلیل اینکه سطح اساتید با یکدیگر متفاوت است برای هر دوره استاد خاصی را انتخاب می‌کنند؛ ولی در دوره‌های آموزش آنلاین از آنجایی که دوره‌های آنلاین تنها توسط یک فرد انجام می‌گیرد، این تغییر صورت نمی‌گیرد و بنابراین شما تنها با یک استاد در ارتباط خواهید بود. به یاد داشته باشید ثبات یکی از دلایلی است که سبب می‌شود در آموزش به موفقیت برسید؛ ازاین‌رو کار با یک استاد زبان انگلیسی برای شما بسیار راحت‌تر از کار کردن با چندین استاد متفاوت است.

رفیعی انگلیش کلینیک با بهره‌مندی یکی از بزرگ‌ترین اساتید زبان انگلیسی در داخل کشور و ایجاد یکی از بهترین وب‌سایت‌های آموزشی، تلاش دارد یکی از قوی‌ترین دوره‌های آموزش زبان انگلیسی را تدوین کند. این آموزش توسط استاد سرشناس دکتر حامد رفیعی برگزار می‌شود و به‌صورت منظم برای زبان آموزان تمریناتی را تدوین می‌کند. شما تمامی نیازهای خود را می‌توانید تنها در یک وب سایت پیدا کرده و با استادی برجسته در ارتباط باشید.

مزیت‌های دوره آنلاین زبان کلینیک زبان رفیعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها