نقش پست در کاهش زنجیره انتقال کرونا بی بدیل است


نقش پست در کاهش زنجیره انتقال کرونا بی بدیل است

کرمان - ایرنا - سرپرست جدید پست استان کرمان با اشاره به نقش مثبت این اداره کل در شرایط مختلف جامعه به عنوان یکی از اساسی ترین دستگاه های خدمات رسان گفت: نقش این دستگاه در کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، سازنده و حیاتی است. 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی پست استان کرمان، مهدی جعفری با اشاره به اصلاح و باز مهندسی فرایندها و راه اندازی خطوط رهسپاری در راستای ارتقا کیفیت خدمات پستی و صیانت از مرسولات و امانات، افزود: تمام امکانات فنی را بسیج کرده ایم.

وی ادامه داد: در این راستا با تقویت زیرساخت ها و بهره گیری از ظرفیت های موجود شاهد کوتاه شدن مدت سیر مرسولات و کاهش زمان سفر یک مرسوله در شبکه پستی هستیم.

سرپرست پست استان کرمان به نقش مهم پست در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: کرونا سرعت ورود مردم به فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی را بیشتر کرد و پست با گسترش خدمات و توسعه زیرساخت ها به ارسال این نوع از مرسولات سرعت بخشید.

وی با تاکید بر حضور گسترده و قوی کارکنان پست در شرایط کنونی جامعه بیان داشت: پست استان کرمان از گذشته تاکنون در همه بحران ها همواره به عنوان رکن مهم خدمت رسانی به مردم نقشی اساسی ایفا کرده و ان شاالله با همدلی تمامی همکاران پست استان خدمات مطلوبی به مردم ارائه نماییم.

جعفری خاطرنشان کرد: انجام نیابتی بسیاری از خدمات دستگاه ها توسط پست باعث می شود تا از سرگردانی و بلا تکلیفی مردم و همچنین واسطه گری ها و دلالی ها کاسته و به شفافیت امور و فساد زدایی کمک شود.

طی حکمی از سوی رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، مهدی جعفری به عنوان سرپرست اداره کل پست استان کرمان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است، نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت سرپرست اداره کل پست استان کرمان منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه خود قرار دهید و در جهت تحقق اهداف شرکت ملی پست موفق باشید.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت ملی پست با ابلاغ حکم بازنشستگی علیرضا اکبری مدیرکل پیشین پست استان کرمان از تلاش های صادقانه وی در طی سالیان خدمت، قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند