روحیه جهادی استاندار به رفع محرومیت‌های گلستان کمک می‌کند


روحیه جهادی استاندار به رفع محرومیت‌های گلستان کمک می‌کند

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی، روحیه جهادی استاندار جدید گلستان را برای رفع محرومیت زدایی و جبران عقب ماندگی‌های این استان شمالی موثر دانست و تصریح کرد که مجمع نمایندگان گلستان در مجلس نیز در این راه به مقام عالی دولت در استان کمک خواهند کرد.

امانقلیچ شادمهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علی محمد زنگانه استاندار جدید گلستان، گزینه اصلی و بومی لیست پیشنهادی مجمع نمایندگان استان بود که بحمدالله بالاترین رای را کسب کرد.

وی افزود: بومی بودن استاندار که همه نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی پشتیبان این مساله بودند این حُسن را دارد که می‌توانیم نیروهای سیاسی و اجرایی استان خود را تقویت و در سطح ملی معرفی نماییم و این یک موفقیت برای مجمع نمایندگان استان است.

شادمهر اضافه کرد: اکنون مجمع نمایندگان گلستان در مجلس از استاندار جدید انتظار دارند تا با روحیه انقلابی، تحول گرایی و فساد ستیزی و ناکارآمدی و نیز به صورت جهادی نسبت به توسعه اقتصادی و اجتماعی، ارتقای شاخص‌های انسانی، رفع محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های این استان اقدام نماید.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: استاندار گلستان با اجرایی کردن چهار مولفه اشاره شده یعنی "انقلابی بودن، روحیه تحول داشتن، جهادی عمل کردن و فساد ستیزی" که در منویات و ماموریت‌های رییس جمهوری نیز آمده و بیان می‌شود، بتواند مقدمات تحول و توسعه استان در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی را بیش از پیش فراهم نماید.

وی گفت: نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز همراه و همگام استاندار بویژه اکنون که فصل بررسی و بودجه‌بندی بودجه سال آینده است، هستند تا با پیش بینی اعتبارات مناسب نسبت به رفع نگرانی‌های مردم نسبت به توسعه نیافتگی استان، کمک نمایند.

روحیه جهادی استاندار به رفع محرومیت‌های گلستان کمک می‌کند علی محمد زنگانه استاندار جدید گلستان

به گزارش ایرنا، هیات دولت چهارشنبه گذشته به علی‌محمد زنگانه رای اعتماد داد و وی را به عنوان دهمین استاندار گلستان انتخاب کرد

زنگانه متولد ۱۳۵۰ در شهرستان علی‌آباد کتول و دارای مدرک دکتری پزشکی و کارشناسی ارشد دوره عالی مدیریت بهداشت عمومی (mph) از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری PHD مدیریت از دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی تهران است.

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه (از سال ۱۳۹۱ تاکنون)، مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (۱۳۹۸) عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رئیس کارگروه مشارکت های بین بخشی و پویش های مردمی ستاد (۱۳۹۸)، قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی این سازمان (۱۳۸۹) و دبیر ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی قوه قضائیه (از سال ۱۳۹۵ تاکنون) از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی زنگانه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام