قابلیت جدید Undo به استاتوس واتساپ اضافه شد


قابلیت جدید Undo به استاتوس واتساپ اضافه شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) یک قابلیت آزمایشی جدید به پیام‌رسان WhatsApp اضافه شد. این قابلیت با عنوان Undo برای حذف به‌روزرسانی استاتوس واتساپ کاربرد دارد. قابلیت Undo با یک آپدیت جدید از طریق Google Play Beta Program در دسترس برخی از کاربران واتساپ قرار گرفت. اگر در به‌روزرسانی وضعیت یا استاتوس واتساپ خود دچار اشتباه شدید، گزینه Undo به...

یک قابلیت آزمایشی جدید به پیام‌رسان WhatsApp اضافه شد. این قابلیت با عنوان Undo برای حذف به‌روزرسانی استاتوس واتساپ کاربرد دارد.


قابلیت Undo با یک آپدیت جدید از طریق Google Play Beta Program در دسترس برخی از کاربران واتساپ قرار گرفت. اگر در به‌روزرسانی وضعیت یا استاتوس واتساپ خود دچار اشتباه شدید، گزینه Undo به شما امکان می‌دهد فورا آن را به حالت قبل برگردانید.

قابلیت جدید Undo به استاتوس واتساپ اضافه شد
البته هم‌اکنون نیز چنین امکانی برای کاربران وجود دارد؛ اما undo سرعت انجام کار را بالا می‌برد. همچنین پس از برگشت به حالت قبل، واتس‌اپ شما را از حذف استاتوس آپدیت شده، مطلع می‌کند.

فعلا این قابلیت در مرحله تست توسط کاربران منتخب WhatsApp قرار دارد و در آینده، اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت. شماره ورژن آپدیت بتای حاوی این تغییرات برای اندروید، ۲.۲۱.۲۲.۶ یا ۲.۲۱.۲۲.۵ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06