رندرهای جدید شیائومی 12 منتشر شد؛ Xiaomi 12 چه شکلی است؟


رندرهای جدید شیائومی 12 منتشر شد؛ Xiaomi 12 چه شکلی است؟

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) رندرهای شیائومی 12 طراحی این گوشی پرچمدار را نشان می‌دهند. ظاهرا شرکت چینی قصد دارد Xiaomi 12 را با طراحی متفاوت نسبت به شیائومی می 11 روانه بازار کند. در چند روز گذشته گزارشاتی درباره شیائومی 12 منتشر شد و وب‌سایت LetsGoDigital نیز بر پایه پتنت طراحی جدید شیائومی اقدام به انتشار رندرهای شیائومی 12... نوشته...

رندرهای شیائومی ۱۲ طراحی این گوشی پرچمدار را نشان می‌دهند. ظاهرا شرکت چینی قصد دارد Xiaomi 12 را با طراحی متفاوت نسبت به شیائومی می ۱۱ روانه بازار کند.

در چند روز گذشته گزارشاتی درباره شیائومی ۱۲ منتشر شد و وب‌سایت LetsGoDigital نیز بر پایه پتنت طراحی جدید شیائومی اقدام به انتشار رندرهای شیائومی ۱۲ کرد. این رندرها برای چند روز به عنوان طراحی احتمالی Xiaomi 12 شناخته می‌شدند تا اینکه مدیر محصولات ردمی به آنها واکنش نشان داد.

رندرهای شیائومی ۱۲

وانگ تنگ تصاویر منتشر شده را بسیار زشت توصیف کرد و گفت «آنقدر زشت هستند که حتی نمی‌توانم آنها را تحمل کنم». پس از این واکنش نسبتا رسمی از طرف شیائومی بود که بار دیگر طراحی گوشی پرچمدار این شرکت چینی در هاله‌ای از ابهام فرو رفت.

رندرهای جدید شیائومی 12 منتشر شد؛ Xiaomi 12 چه شکلی است؟

شیائومی می ۱۰ ۵G

اما امروز رندرهای جدیدی از شیائومی ۱۲ منتشر شده که نشان می‌دهند این گوشی از لبه‌های خمیده و حفره مرکزی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. سری شیائومی می ۱۰ و می ۱۱ از سه مدل استاندارد، پرو و اولترا تشکیل شده بودند و سری شیائومی ۱۲ نیز همینگونه خواهد بود.

همانطور که متوجه شدید بر خلاف سال‌های گذشته در نام سری پرچمدار شیائومی واژه «Mi» دیده نمی‌شود؛‌ این تغییر به خاطر دید جدید این شرکت به قدرت نام Xiaomi است.

مشخصات Xiaomi 12

شیائومی ۱۲ به نمایشگر LTPO با نرخ تازه‌سازی تطبیقی مجهز شده است. با استفاده از این قابلیت نمایشگر می‌تواند رفرش ریت را بر اساس محتوای در حال نمایش بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز تنظیم کند.

رندرهای جدید شیائومی 12 منتشر شد؛ Xiaomi 12 چه شکلی است؟

شیائومی می ۱۱

بدین ترتیب در هنگام بازی کردن نرخ تازه‌سازی نمایشگر به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و در انجام کارهایی همانند چک کردن ایمیل یا گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی این میزان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. این فناوری همچنین به کاهش مصرف باتری هم کمک قابل توجهی می‌کند.

وظیفه انجام امور پردازشی این گوشی بر عهده تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد بود. شیائومی همچنین قصد دارد گوشی جدید خود را به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز کند. گفته می‌شود که سیستم شارژ این گوشی رکورد قبلی شارژ ۱۲۰ وات را خواهد شکست و می‌تواند این باتری بزرگ را در تنها ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. علاوه بر این می‌توان گوشی را به صورت بی سیم با حداکثر سرعت ۵۰ وات شارژ کرد.

رندرهای جدید شیائومی 12 منتشر شد؛ Xiaomi 12 چه شکلی است؟

رندر جدید شیائومی ۱۲

همانطور که در رندرهای شیائومی ۱۲ نیز تا حدودی مشخص است، این گوشی کمی به شیائومی Civi شباهت خواهد داشت. شرکت چینی برای جذاب‌تر کردن سری پرچمدار خود می‌خواهد از سرامیک در بدنه پشتی این گوشی‌ها استفاده کند.

در بخش دوربین هم به احتمال استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره شده است. این دوربین به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز خواهد شد و می‌تواند با نرخ فوق‌العاده ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه ویدیوهای اسلوموشن ضبط کند. همچنین شاهد دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی نیز خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403