گوشی یولفون Note 12P با یک باتری 7700 میلی آمپر ساعتی معرفی شد


گوشی یولفون Note 12P با یک باتری 7700 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) پس از عرضه چند گوشی مقاوم، حالا Ulefone یک مدل جدید را از سری نوت معرفی کرده است. مشخصه گوشی‌های این سری، داشتن طراحی ظریف و زیباست؛ اما نقاط قوت گوشی یولفون Note 12P در این خلاصه نمی‌شود. با ظهور در وب‌سایت کمپانی سازنده، گوشی یولفون Note 12P رسما معرفی شد. این دستگاه در رنگ‌های... نوشته گوشی یولفون Note 12P...

پس از عرضه چند گوشی مقاوم، حالا Ulefone یک مدل جدید را از سری نوت معرفی کرده است. مشخصه گوشی‌های این سری، داشتن طراحی ظریف و زیباست؛ اما نقاط قوت گوشی یولفون Note 12P در این خلاصه نمی‌شود.

با ظهور در وب‌سایت کمپانی سازنده، گوشی یولفون Note 12P رسما معرفی شد. این دستگاه در رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز عرضه می‌شود؛ اما هنوز قیمت فروش آن اعلام نشده است.

مشخصات گوشی یولفون Note 12P

یکی از نقاط برجسته در فهرست مشخصات دستگاه، باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ معکوس OTG است. برای نمایش محتوا، این گوشی ۱۰.۲*۷۹.۱*۱۷۳.۶ میلی‌متری یک پنل ۶.۸۲ اینچی FullView با ناچ قطره‌ای دارد.

گوشی یولفون Note 12P با یک باتری 7700 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

قدرت پردازش یولفون نوت ۱۲ پی از یک تراشه هشت هسته‌ای تامین می‌شود که از حمایت رم ۴ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ گیگ برخوردار است. برای کارکرد روان‌تر هم می‌توانید روی سیستم عامل اندروید ۱۱ و امکانات ریز و درشت آن حساب باز کنید.

مشخصات اپتیک گوشی جدید یولفون شامل یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود.

علاوه بر دو شیار سیم‌کارت ۴G VoLTE، یک شیار اختصاصی هم برای کارت حافظه وجود دارد تا همزمان بتوانید از هر سه استفاده کنید. همچنین ویژگی‌های امنیتی بایومتریک گوشی با حضور همزمان فیس آنلاک و حسگر اثر انگشت جانبی، چیزی کم و کسر ندارد.

[منبع لینک = “https://www.gizchina.com/2021/10/23/ulefone-note-12p-launched-with-7700-mah-battery/” name = “gizchina” rel = “nofollow”] gizchina [/منبع]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول