گوشی شیائومی Mi 10T Lite هم نسخه پیشرفته MIUI 12.5 را دریافت کرد


گوشی شیائومی Mi 10T Lite هم نسخه پیشرفته MIUI 12.5 را دریافت کرد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) گوشی شیائومی Mi 10T Lite آخرین مدلی است که نسخه پیشرفته آپدیت MIUI 12.5 را دریافت می‌کند. بعد از دریافت این آپدیت چه امکاناتی به گوشی اضافه می‌شود؟ اواسط سال 2020 شیائومی از آپدیت MIUI 12 رونمایی کرد. شرکت چینی امسال MIUI 13 را رونمایی نکرد و احتمالا اواخر امسال معرفی می‌شود. اما در این... نوشته گوشی شیائومی Mi...

گوشی شیائومی Mi 10T Lite آخرین مدلی است که نسخه پیشرفته آپدیت MIUI 12.5 را دریافت می‌کند. بعد از دریافت این آپدیت چه امکاناتی به گوشی اضافه می‌شود؟

اواسط سال ۲۰۲۰ شیائومی از آپدیت MIUI 12 رونمایی کرد. شرکت چینی امسال MIUI 13 را رونمایی نکرد و احتمالا اواخر امسال معرفی می‌شود. اما در این مدت شیائومی بی‌کار ننشسته بود و به جای معرفی نسخه ۱۳، نسخه‌های جدیدتری MIUI 12 را معرفی کرد که هر کدام امکانات جدیدی را در اختیار کاربران می‌گذاشتند. اوایل امسال، تقریباً یک سال و نیم پس از معرفی می یو آی ۱۲، این کمپانی از یک نسخه جدید به نام MIUI 12.5 پرده برداشت که پیشرفت‌ها و امکانات جدیدی را ارائه می‌کرد. همین چند ماه پیش هم دومین نسخه جدید این آپدیت با نام MIUI 12.5 Enhanced Edition رونمایی شد. این نسخه برای مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی منتشر شده و حالا نوبت به گوشی شیائومی Mi 10T Lite رسیده است.

گوشی شیائومی Mi 10T Lite هم نسخه پیشرفته MIUI 12.5 را دریافت کرد

گوشی شیائومی می ۱۰ تی لایت آخرین مدلی است که آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می‌کند. این آپدیت جدید هم اکنون در دسترس کاربران این گوشی نه فقط در چین، بلکه در سراسر جهان قرار گرفته است. البته سازنده این گوشی را با نام‌های متفاوتی در بازار عرضه کرده است. به عنوان مثال نام آن در بازار چین ردمی نوت ۹ پرو ۵G و در بازار هند شیائومی می ۱۰ آی است. نسخه فریمور این به‌روزرسانی هم V12.5.3.0.RJSMIXM است.

امکانات جدید شیائومی Mi 10T Lite

این به‌روزرسانی باعث پیشرفت بخش‌های مختلف گوشی شیائومی Mi 10T Lite شده است. صفحه توضیحات آن به برطرف شدن برخی مشکلات مربوط به صفحه قفل، نوار وضعیت و سایه نوتیفیکیشن‌ها اشاره می‌کند. و از آنجا که این نسخه Enhanced Editon است، پیشرفت‌هایی را نیز در بخش‌های مختلف گوشی حاصل می‌کند. به عنوان مثال قابلیت‌های جدیدی به نام Liquid Storage و Focuced Algorithm و همچنین Atomized Memory به گوشی اضافه می‌شود که هر یک وظیفه پیشرفت عملکرد بخشی را بر عهده دارند. این به‌روزرسانی پچ امنیتی ماه اکتبر گوگل را هم به همراه دارد.

Focused Algorithm با اختصاص دادن دینامیکی منابع بر اساس موقعیت‌های خاص، اجرای روان سیستم را تضمین می‌کند. Atomized Memory یک ابزار جدید مدیریت حافظه است که باعث استفاده کارآمد از رم می‌شود. مصرف بیش از حد رم توسط MIUI یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در سال‌های اخیر بوده است. Liquid Storage هم گوشی را در دراز مدت پاسخگو نگه می‌دارد.

کاربران نسخه جهانی این گوشی شروع به دریافت نسخه پیشرفته آپدیت می یو آی ۱۲.۵ کرده‌اند. اگر می‌خواهید به صورت دستی دریافت این آپدیت را بررسی کنید، به صفحه تنظیمات گوشی خود بروید و سپس مسیر About > Phone را دنبال کنید. سپس روی لوگو MIUI بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت