تاریخ انتشار بازی PUBG: New State مشخص شد


تاریخ انتشار بازی PUBG: New State مشخص شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) طرفداران بی‌صبرانه در انتظار بازی PUBG: New State – پابجی: نیو استیت هستند و حالا تاریخ انتشار آن اعلام شده است. تاریخ انتشار بازی PUBG: New State مشخص شد و برخلاف تصور، برای تجربه‌ی آن نیازی نیست که برای مدت زمان زیادی منتظر بمانید. بازی پابجی همچنان پرطرفدار است و حالا شرکت سازنده تصمیم گرفته... نوشته تاریخ...

طرفداران بی‌صبرانه در انتظار بازی PUBG: New State – پابجی: نیو استیت هستند و حالا تاریخ انتشار آن اعلام شده است.

تاریخ انتشار بازی PUBG: New State مشخص شد و برخلاف تصور، برای تجربه‌ی آن نیازی نیست که برای مدت زمان زیادی منتظر بمانید.

بازی پابجی همچنان پرطرفدار است و حالا شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک نسخه‌ی فرعی کاملا جدید از آن منتشر کند. این بازی که «نیو استیت» نام دارد، مدتی قبل به صورت رسمی برای گوشی‌های اندروید و آی او اس معرفی شد و حالا تاریخ انتشار آن نیز اعلام شده است.

بازی PUBG: New State در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۰ آبان ۱۴۰۰) در بیش از ۲۰۰ کشور، در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی آزمایشی نهایی بازی نیز از تاریخ ۲۹ اکتبر الی ۳۰ اکتبر (۷ الی ۸ آبان) در ۲۸ کشور منتشر می‌شود (نام کشورها مشخص نیست اما شامل قاره‌های اروپا و آسیا می‌شود).

تاریخ انتشار بازی PUBG: New State مشخص شد

اتفاقات نسخه‌ی جدید در سال ۲۰۵۱ رخ می‌دهد. این بازی با مدل تجاری فری تو پلی (رایگان همراه با قابلیت خرید درون برنامه‌ای) عرضه خواهد شد و همانند نسخه‌های اصلی، در سبک بتل رویال ساخته شده است. طبق وعده‌ی سازندگان، بازی از تکنولوژی‌های پردازشی تازه‌ای استفاده می‌کند و از نظر سیستم‌های گیم‌پلی، در حد و اندازه‌ی نسخه‌ی رایانه‌ای بازی پابجی خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های این نسخه‌ می‌توان به سیستم استخدام بازیکن، فروشگاه پهپاد، قابلیت شخصی‌سازی اسلحه‌ها و چهار نقشه‌ی جدید اشاره کرد.

پابجی استودیوز (PUBG Studios) همچنین اعلام کرده که طرفداران می‌توانند منتظر محتوای بسیار بیشتری در ادامه باشند، از جمله نقشه‌ها و مُدهای تازه، بهبود گیم‌پلی و تغییرات فصلی گیم‌پلی که چیزهای تازه‌ای به بازی اضافه می‌کند.

شرکت کرافتون (Krafton) که ناشر بازی است، از آنتی‌چیت جدید آن نیز صحبت کرده و گفته که استفاده‌ی بدون اجازه از هرگونه برنامه‌ی شبیه‌ساز، موس، کیبورد و برنامه‌های جانبی، باعث بن شدن بازیکنان خواهد شد و آن‌ها با تمام جدیت با افراد خاطی برخورد خواهند کرد.

تا اینجا، بیش از ۵۰ میلیون نفر برای تجربه‌ی بازی PUBG: New State ثبت نام کرده‌اند و به نظر می‌رسد این نسخه‌ی جدید هم بتواند پرطرفدار ظاهر شود.

شرکت سازنده اما در حال توسعه‌ی بازی پابجی ۲ و پابجی موبایل ۲ هم هست که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. ماجراهای بازی ترسناک کالیستو پروتکل (The Callisto Protocol) هم که سال آینده عرضه می‌شود، در همان دنیای پابجی اتفاق می‌افتد.

پابجی: نیو استیت در تاریخ ۲۰ آبان برای اندروید و آی او اس انتشار خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل