توصیه امام صادق(ع) به مسلمانان عمل به وحدت و تقریب است


توصیه امام صادق(ع) به مسلمانان عمل به وحدت و تقریب است

شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق (ع)، بیان نمود: امت اسلام باید با عمل به توصیه های پیامبر اسلام و بزرگان دین مانند امام جعفر صادق علیه السلام، وحدت و همبستگی خود را حفظ کنند و پیوسته رهنمودهای ایشان را تکرار کرده و عمل...

توصیه امام صادق(ع) به مسلمانان عمل به وحدت و تقریب است
شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق (ع)، بیان نمود: امت اسلام باید با عمل به توصیه های پیامبر اسلام و بزرگان دین مانند امام جعفر صادق علیه السلام، وحدت و همبستگی خود را حفظ کنند و پیوسته رهنمودهای ایشان را تکرار کرده و عمل کنند.

وی افزود: امام صادق(ع) فرزند پیغمبر اکرم صلوات الله علیه بودند و طبیعتا یک شخصیت عادی نبودند؛ امام جعفر صادق علیه السلام در تمام مسائل مورد بحث جهان اسلام زبانزد خاص و عام می باشند.

شیخ جمالی عنوان کرد: دشمنان مکررا درصدد ایجاد تفرقه و دوری هستند، آنان در مسائلی که نیاز به اتحاد دارند با یکدیگر متحد می شوند و برنامه های خود را بر علیه اسلام و مسلمین صف آرایی می کنند. در مقابل امت اسلام که دارای "خدای واحد ، پیامبر واحد ، کتاب واحد" هستند، گاها عده ای مسائلی را پیش می آورند که برای امت اسلام می تواند آسیب رسان باشد.

وی ادامه داد: امام جعفر صادق علیه السلام توصیه بر اتحاد و وحدت امت اسلام داشتند و تاکید فرمودند؛ اگر افرادی که پیرو این مکتب می باشند باید از توصیه ها و رهنمود های ارزشمند ایشان پیروی نموده و در راستای وحدت و تقریب امت اسلام گام بردارند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت وحدت بین مسلمین، تاکید کرد: وحدت و تقریب مقدمه پیروزی امت اسلام است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید